تاریخ انتشار: 1397/06/15 12:34
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 131458

سفر مارکوپولوئی کاروان خونه به خونه برای بازی با گل گهر

کاروان باشگاه خونه به خونه بابل برای انجام بازی با گل گهر سیرجان به تهران سفر کرد.
سفر مارکوپولوئی کاروان خونه به خونه برای بازی با گل گهر

درحالی که دو تیم گل گهر سیرجان و خونه به خونه بابل فردا (جمعه) از هفته چهارم لیگ یک باید به مصاف هم بروند، عصر روز گذشته کاروان بازیکنان خونه به خونه اعم از مربیان و بازیکنان و تدارکات با ماشین‌های شخصی خود به سمت تهران رفتند تا با پروازی به کرمان، خود را به سیرجان برسانند و مقابل این تیم حاضر شوند. البته در این مابین، اتوبوس بابلی‌ها نیز خراب شد اما آیا تهیه اتوبوسی دیگر در این بین بهتر از این شیوه رفتن به تهران نبود؟

سفر مارکوپولوئی بابلی‌ها برای انجام بازی با گل گهر علاوه بر اینکه وِجهه خوبی برای این تیم پرهوادار و پرسرمایه ندارد بلکه مشخص کرده است که این تیم امسال با مشکلات عدیده مالی سر و کار دارد.

حتی شنیده شده وجود آب معدنی در تمرینات خونه به خونه نیز قسمت بندی شده است و مشخص نیست که بر سر سرمایه‌گذار ورزشی فوتبال ایران چه آمده که کرکره بنگاه مالی خود را پائین آورده و از استفاده بیش از حد آب معدنی نیز جلوگیری می‌شود.

به هر حال این وضعیت خونه به خونه برای شرکت در مسابقات لیگ یک اصلا زیبنده آنها نیست و ما را یاد سه سال پیش نساجی می‌اندازد. تیمی که با مینی‌بوس برای انجام بازی با آلومینیوم به اراک سفر کرده بود و در پایان همان سال، به صنیعی‌فر واگذار شد. آیا حسن‌زاده نیز همین راه را می‌رود؟!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjrdl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی گل گهر - خونه به خونه؛  بازگشت بابلی‌ها به لیگ یک پس از درخشش در جام حذفی/ وینگو و رویای رسیدن به صدر!