تاریخ انتشار: 1395/06/31 20:07
کد خبر: 260134

تماس گواردیولا باعث آمدنم به سیتی شد

گابریل ژسوس، مهاجم آینده دار فوتبال برزیل اعتراف کرد طی تماسی که گواردیولا با او داشته است، قانع شده است تا به منچسترسیتی ملحق شود.
تماس گواردیولا باعث آمدنم به سیتی شد

به گزارش  سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، تابستان امسال تیم های بزرگی مثل رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد و بایرن مونیخ نیز خواهان گابریل بودند اما او در نهایت به جمع سیتیزن ها پیوست.

 

گابریل ژسوس گفت: "تصمیم دشواری بود اما در نهایت فکر می کنم که راه درستی را انتخاب کردم. حضور سرمربی بزرگی مثل گواردیولا و باشگاه معتبری مانند منچسترسیتی، باعث شد به انگلیس مهاجرت کنم.

 

تماس گواردیولا تاثیر زیادی در تصمیم من داشت. من هنوز شخصیت او را خیلی از نزدیک نمی شناسم اما احساس کردم که علاقه زیادی به کار کردن با پپ دارم و این تماس، خیال مرا از شرایط جدیدم راحت کرد".

 

گابریل همچنین در رابطه تعدد گزینه ها در خط حمله گفت: "معتقدم که برای حضور در جناحین خواهم جنگید. حضور در پست وینگر را به مهاجم نوک ترجیح می دهم اما آمادگی دارم در هر پستی به میدان بروم. تغییرات اخیر باعث هراس من نشده است زیرا من زندگی پرتلاطی داشته ام. البته پیوستن به منچسترسیتی چالش بسیار بزرگی است اما قصد دارم با گوش دادن به نصایح سرمربی تیم، دوران خوبی را در انگلیس سپری کنم. زیرا همیشه از کار و تلاش زیاد لذت می برم".


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jk9zo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال برخورد گواردیولا با سه مدافع تیمش