تاریخ انتشار: 1395/06/19 15:13
اختصاصی/
کد خبر: 262482

یک امتیاز مبارک مدیرعامل و سرمربی نساجی/ هوادار چه ارزشی دارد!

نساجی در هفته ششم لیگ آزادگان مقابل فجرسپاسی که آنالیز بازی هایش نشان می داد یکی از ضعیفترین تیم های حال حاضر لیگ یک است با نتیجه صفر - صفر متوقف شد.
یک امتیاز مبارک مدیرعامل و سرمربی نساجی/ هوادار چه ارزشی دارد!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، قهر و اشتی های فکری پس از تساوی برابر گل گهر به بهانه حمله هواداران به یکی از اعضای کادر فنی اش استارت خورد. درست دقایقی پس از بازی با گل گهر زمانی که تماشاگران نام دروازه بان خاطی باشگاه را فریاد میزدند سرمربی نساجی اعلام کرد تا زمانی که من هستم از مهدی خانی استفاده نمی کنم و سپس استعفا داد ولی با پادر میانی هواداران و تماس مدیرعامل به تمرینات بازگشت. 

سپس در حالی که تنها یک روز به عزیمت تیم به شیراز زمان باقی مانده بود حکم مدیرعامل باشگاه مبنی بر کنار گذاشتن فاضلی(یکی از اعضای کادر فنی) بهانه کلید خوردن قهر دوم شد تا جایی که فکری طی مصاحبه ای رسما اعلام کرد که این دیگر دخالت در کار من است و اگر فاضلی نباشد من نیستم ولی تنها ۲۴ ساعت کافی بود تا با تماس مدیرعاملی که حتی سرمربی دیدار با فجر را هم معرفی کرده بود بدون فاضلی و دست در دست ابراهیمی عازم شیراز شود و جالب تر اینکه مهدی خانی را هم درون چارچوب دروازه قرار دهد تا مشخص نشود که این قهر و آشتی ها برای چه شروع و برای چه پایان یافت؟

مدیرعامل کم تجربه نساجی در عرصه مدیریت تیم های فوتبال نیز که در اقدامی عجولانه مسگر ساروی را به عنوان سرمربی دیدار با فجر معرفی کرده بود با بازگرداندن دوباره فکری نشان داد هنوز راه زیادی تا فوتبالی شدنش باقی مانده و با تصمیماتی خلق الساعه و احساسی که تحت فشار هواداران و اطرافیان خود میگیرد جز حاشیه های مخرب و مضر چیزی برای باشگاه پر طرفدار نساجی مازندران نخواهد داشت.

تمام این اتفاقات در حالی رقم خورد که هواداران نساجی که سال هاست به امید بازگشت این تیم به سطح اول فوتبال کشور لیگ را دنبال می کنند هفته ای پر استرس را سپری کرده و در روزی که باید برتری تیم محبوبشان را جشن می گرفتند با این تساوی هفته ششم را به پایان ببرند و منتظر اتفاقات و احتمالا حواشی هفته جدید باشند.

کاش مدیرعامل و سرمربی نساجی به غیر از حفظ صندلی هایشان کمی هم به فکر مردمی باشند که پس از یک هفته کاری پر مشقت،  منتظر برتری تیمشان هستند تا هفته جدید را با خوشحالی و شعور و شعف اغاز کنند.

در هر حال این یک امتیاز مبارک سرمربی و مدیرعامل، هوادارا چه ارزشی دارد!!

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jkagk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیل بازی فجرسپاسی-نساجی مازندران/ کسل کننده ترین بازی لیگ یک رقم خورد
اختصاصی/