تاریخ انتشار: 1395/06/19 11:29
اختصاصی/
کد خبر: 262520

تحلیل بازی فجرسپاسی-نساجی مازندران/ کسل کننده ترین بازی لیگ یک رقم خورد

دو تیم فجرسپاسی شیراز و نساجی مازندران عصر دیروز به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار، دو تیم به تساوی 0-0 دست یافتند.
تحلیل بازی فجرسپاسی-نساجی مازندران/ کسل کننده ترین بازی لیگ یک رقم خورد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، این دیدار درحالی برگزار شد که سرمربی نساجی تنها دو ساعت قبل از بازی در شیراز حاضر شد و باتوجه به شرایط نامساعد نساجی، حضور این سرمربی در این تیم در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

دو تیم در نیمه اول نتوانستند حملات زیادی روی دروازه یکدیگر تدارک ببینند. فجری ها با توجه به میزبانی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و توانستند روی یک کرنر و یک ضد حمله دروازه نساجی را تهدید کنند که با هوشیاری خط دفاع این دو موقعیت تبدیل به گل نشد.

نساجی که در دیدار برابر گل گهر با سیستم 2-4-4 توانسته بود بازی زیبایی به معرض نمایش بگذارد در این دیدار هم با این سیستم بازی را اغاز کرد. بازیکنان نساجی در این نیمه با پاسکاری های مداوم قصد نزدیک شدن به دروازه کاکوها را داشتند که در اغلب دقایق ناکام ماندند تا بالاخره با ارسال و اشتباه مدافعان فجر فرصتی عالی نصیب عباس زاده شد که این فرصت با واکنش دروازه بان فجر به کرنر رفت.

نیمه ی دوم نیز همانند نیمه ی اول بازی سرد و کسل کننده ای را دو تیم پشت سر گذاشتند. از جهتی نساجی می خواست دست خالی از شیراز برنگردد و در آن سوی میدان نیز فجر به یک امتیاز این بازی راضی بود.

در دقیقه ی 65 این بازی بود که اولین خطر جدی دو تیم در نیمه ی دوم شکل گرفت. خطری که قاسمی نژاد از شوت پشت محوطه ی جریمه آن را پدید آورد و خطر بعدی این مسابقه نیز توسط فجری ها ایجاد شد که گرچه این خطر موقعیت خطرناک محسوب نمی شد، اما در این دیدار کسل کننده می تواند جزو موقعیت های خطرناک لقب بگیرد.

بازی نیمه ی دوم این دو تیم به نحوی بود که صدای هواداران را درآورد و به نحوی این دیدار کسل ترین بازی طول تاریخ لیگ یک فوتبال کشور می توانست لقب بگیرد.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wyeyx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ مهابادی چوب اشتباهات دروازه بانش را خورد/ ملوان خوش شانس اما بابرنامه