تاریخ انتشار: 1395/06/30 11:28
کد خبر: 260410

پشت پرده اتفاقات رختکن پرسپولیس در پایان دربی

رامین رضاییان مطمئن بود در دربی ۸۳ دست‌کم دقایقی فرصت حضور در میدان را پیدا خواهد کرد و از احتمال حضورش در میدان به رفقایش نیز گفته بود اما درست لحظه‌ای که احمد نوراللهی به عنوان سومین و آخرین تعویض برانکو آماده حضور در میدان شد، رضاییان به شدت به‌هم ریخت
پشت پرده اتفاقات رختکن پرسپولیس در پایان دربی

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،در پایان بازی چند بازیکن و همراه تیم که علاقه‌ای به حضور رضاییان در پرسپولیس ندارند، خیلی سریع ماجرای عصبانیت او را به برانکو گزارش دادند و منتظر عکس‌العمل سرمربی سرخ‌ها ماندند. در همین حین و در حالی که سرخپوشان راهی رختکن بودند تا لباس بپوشند و برای خروج از ورزشگاه آماده شوند، یکی از مسئولان ارشد نیمکت پرسپولیس نزد برانکو رفت و به او گفت: «رضاییان عصبانی نیست و عکس‌العمل هم نشان نداده اما از آنجا که فرصت بازی نصیبش نشده، شما با خوشرویی با او برخورد کن تا به نوعی از رامین دلجویی شده باشد!»

 

گفته بودم رضاییان را نمی‌خواهم

 

درست همین جا بود که برانکو برآشفت و با حالتی عصبی فریاد زد: «بازی نکرده که نکرده! من که از اول گفته بودم رضاییان را نمی‌خواهم و او اگر به تیم اضافه شود فرصتی برای بازی پیدا نمی‌کند. او اگر مشکلی دارد نزد طاهری (سرپرست باشگاه پرسپولیس) برود و از او بخواهد که دلجویی‌اش کند. اصلاً شما به من بگویید من چه کسی را باید بیرون بگذارم تا به رضاییان بازی برسد؟!»

 

چرا برای من حاشیه درست می‌کنید؟

 

خبر این ماجرا که بین مسئول پرسپولیس و برانکو رخ داد، تمام و کمال و خیلی سریع به گوش رضاییان رسید و مدافع راست مغضوب سرخپوشان که دوباره نیمچه جایگاهش در تیم سرخ‌ها را متزلزل‌تر از همیشه می‌دید، با انتشار پستی در اینستاگرام سعی کرد خودش را از هر اشتباه و مسئله‌ای مبرا نشان دهد و رضاییان در این پست نوشت: «چرا این قدر حاشیه درست می‌کنید؟ از زبون من مصاحبه می‌زنید و حرف درست می‌کنید؟ من به همه بچه‌ها خسته نباشید می‌گم که امروز تو زمین همشون از جون مایه گذاشتند... دمشون گرم. من به عشق شما پرسپولیسی‌های عزیز برگشتم و به عشق شماها این‌قدر تمرین و تلاش می‌کنم که بتونم چه روی نیمکت و چه تو زمین بهترین باشم و اینکه مهم اینه که پرسپولیس قهرمان بشه. من هیچ وقت مصاحبه نمی‌کنم حالا حالاها! و اینکه جز تمرین کردن به هیچ چیز دیگه‌ای فکر نمی‌کنم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jkbel

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سورپرایزهای استقلال و پرسپولیس برای دربی