تاریخ انتشار: 1395/06/30 08:52
کد خبر: 260434

حامی بزرگ مالی داماش گیلان با این تیم قطع همکاری کرد!

اسماعیل حاجی پور گفت: رسما قطع همکاری با «سامر رجب اف» را اعلام می‎کنم اگرچه این فرد آمده بود که بماند ولی نگذاشتند که بماند و زیر پای او نشستند.
حامی بزرگ مالی داماش گیلان با این تیم قطع همکاری کرد!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، اسماعیل حاجی پور در جمع هواداران داماش با تبریک عید غدیر خم و آرزوی سلامتی برای مردم شهر رشت گفت: آقای جعفرزاده پروفسور ایثار, مردانگی و جوانمردی است و به خاطر ایثار امثال جعفرزاده ها است که ما امروز به راحتی دور هم جمع می‎شویم. هیات مدیره این باشگاه افرادی هستند که از جیب خود در حال خرج کردن برای داماش گیلان هستند.

وی در ادامه سخنان خود خطاب به هواداران داماش گفت: من پیرمرد را عشق شما هواداران ۲۰ سال جوان کرد. می بایست الان با نوه های خودم بازی کنم ولی شما تیفوسی های داماش باعث شدید تا دوباره عشق را بیاموزم و ما آمدیم که بمانیم و نیامدیم که برویم و با کمک آقای جعفرزاده و دیگر دوستان این مسیر را طی خواهیم کرد. عضو شورای شهر رشت گفت: می دانم وقتی داماش می‎برد خانواده ها خوشحال هستند و باید تلاش بکنیم تا ببریم تا خانواده ها هم شاد باشند و وظیفه ما است که از جان مایه بگذاریم.

حاجی پور افزود: کسانی که با نام داماش مخالف هستید به سمت داماش بیاید چون آغوش باشگاه به روی همه باز است و هر کس با داماش مخالف باشد با مردم گیلان مخالف است و تا ما زنده هستیم باید داماش زنده بماند. ما آمده ایم که عشق و محبت را در رگ تیم محبوب داماش تزریق کنیم تا شادابی را به خانه های مردم رشت و گیلان ببریم.

مالک داماش گیلان متذکر شد: خیلی ها بد کردند و مخالفت کردند و هم اکنون نیز در حال سنگ اندازی هستند. وی افزود: ما با حرام مخالف و از آن بیزار هستیم. وقتی برخی دوستان زیر پای سرمایه گذار ما نشستند, دیدم ایشان حرفهای قشنگی نمیزند و همینجا رسما قطع همکاری با «سامر رجب اف» را اعلام می‎کنم اگرچه این فرد آمده بود که بماند ولی نگذاشتند که بماند و زیر پای او نشستند.

حاجی پور اظهار کرد: اسپانسر قوی تر از رجب اف را برای تیم داماش خواهیم آورد و هیچ جای نگرانی نیست زیرا هدف ما برای مردم و خدایی است و درود میفرستم به شرف رامیز محمد اف که علی رغم رفتن سامر رجب اف, گفت می مانم چون معرفت و عشق و راستی را در تیم داماش دیدم. رامیز محمد اف در صورتی در داماش مانده است که قرارداد سفید امضا کرد.

مالک داماش در پایان گفت: پول ندارم ولی کت و شلوارهای من همه هاکوپیان هست آنها را می‌فروشم و برای داماش خرج می کنم. خانه خودم را و همه چیزم را می‎فروشم و در این مسیر می‎گذارم. من با گریه این هواداران گریه کردم و با شادی آنها شاد شدم و از همه می‎خواهم کمک کنند زیرا هم اکنون نیاز به کمک اضطراری داریم و می‌خواهیم قول هایی که به بازیکنان با شرفمان دادیم را عملیاتی کنیم و گواه حرف ما پرداخت ۲۰ درصدی قرار داد بازیکنان تا این لحظه است./دیارمیرزا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jkbml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قربانی: بچه ها باغیرت بازی کردند و از آنها راضی هستم/ سخت ترین شرایط زندگی ام را در بوکان دارم تجربه می کنم