تاریخ انتشار: 1395/06/29 16:45
اختصاصی/
کد خبر: 260550

قربانی: بچه ها باغیرت بازی کردند و از آنها راضی هستم/ سخت ترین شرایط زندگی ام را در بوکان دارم تجربه می کنم

سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان گفت: سخت ترین شرایط زندگی ام را در بوکان دارم تجربه می کنم.
قربانی: بچه ها باغیرت بازی کردند و از آنها راضی هستم/ سخت ترین شرایط زندگی ام را در بوکان دارم تجربه می کنم

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، پیروز قربانی سرمربی سردار بوکان درخصوص بازی گفت: بازی دیروز بسیار بازی سختی بود چون شرایط آب و هوایی جوری بود که بازیکنان ما فقط توانستند 10-20 درصد توانش را نشان بدهند. واقعا بچه ها اذیت شدند اما باغیرت بازی کردند و با توجه به اشتباهات زیادی که داشتیم خوشبختم که توانستیم یک امتیازی کسب کنیم.

وی درخصوص داوری این مسابقه گفت: داوری بد نبود اما خب ما حتی وقتی که در بوکان هم بازی میکنیم داوری 60 به 40 به نفع تیم میزبان سوت می زند و دیروز هم شما شاهد بودید که داوری به نفع تیم میزبان بود حتی گلی که خوردیم خوردیم مشکوک به آفساید بود و باید با این شرایط بسازیم و یک نکته ای که هست ما خیلی بد شانس بودیم چون در اوج گرما از 3 بازی، دو بازیمان را در ماهشهر و بندر عباس بازی کردیم که بالای 50 درجه بود و واقعا به بچه ها فشار آمد چون بچه ها یک هفته قبل از بازی ها جمع شدند و بدنسازی درستی انجام ندادیم و بدن های بچه ها 100 درصد نیست ولی با غیرت بازی کردند و یک سری نقاط ضعف داریم که باید جبرانشان کنیم برای بازی های بعدی.

قربانی افزود: من فکر میکنم با این شرایط سخت است کار کردن، چون هر شهرستانی که میخواهیم برویم استرس دادن پول، درست بودن بلیط و با همه زحماتی که مهندس غفاری، اقای صالحی و همه دوستان می کشند و با احترام به تمام عزیزانی که در شورای شهر هستند، ممکن است آن ها هم معذوراتی داشته باشند اما با وعده وعید نمیشود تیم داری کرد.

وی اشاره کرد: شما دقت کنید بازیکن های ما بعد بازی خسته امدند اما من شرم میکنم و خجالت میکشم در صورت بازیکن ها نگاه کنم با این وضعیت بد خوابگاه و بچه ها باصبر این شرایط را تحمل میکنند اما واقعا نمیشود با این شرایط کار کرد. باید یک برنامه درست بریزند که تیم با این مشکلات مواجه نشود بعنوان مثال پاداش بازی کاسپین قزوین را یکی از بچه های تیم رفته قرض کرده و یک درصدی از آن پاداش را داده. واقعا سخته و بچه هایی که با هزار امید از شهرستان آمدند بوکان و با توجه به این که این ها هم خانواده دارند، روی قرار دادی که بستند حساب باز کرده اند و با این وضعیت ادامه دادن سخت است و من این حرفا را گفتم که بدانید شرایطمان واقعا سخت استو این رفتار در شان و منزلت مردم بوکان نیست.

وی درخصوص بازی بعدی تیمش گفت: برای بازی بعد که میزبان هستیم، توقع مردم از ما برد است و ما برای برد به میدان میرویم اما خب یکی از مشکلاتی که تیم ما دارد، شناختی از تیم های حریف نداریم. ما الان 3 بازی انجام دادیم بدون هیچ شناختی به بازی به مصاف تیم حریف رفتیم. فقط یکی دو نفر زنگ میزنند که تیم حریف اینجور بازی میکند و ما 20 دقیقه اول همه بازی هارا تیم حریف را تازه انالیز میکنیم که بازیکناش کی هستند و سیستم آنها چیست، این یکی از مشکلات ما هست.

وی ادامه داد: از کارا شیراز هم هیچ شناختی نداریم نه فیلمی ازشون دیدیم و نه انالیزی ازشون کردیم و با توانایی خودمان به بازی میریم و مطمعن باشید ما برای برد میرویم و امیدوارم این اتفاق بیفتد اما خب تیمی که بدنسازی نکرده و با این همه مشکل، خیلی سخت است و در این 3 بازی که در جهنم ماهشهر و بندرعباس که بچه های من 4 امتیاز گرفتند، برای من 40 امتیاز ارزش دارد چون خیلی دوس داشتم که خیلی از دوستان فقط بیاینئ و در ماهشهر و بندر عباس کنار زمین بایستند در سایه و ببینند که گرما چقدر اذیت کننده بود و بچه های ما چقدر اذیت شدند و با توجه به این که بدنهایش اماده نیست، و در بازی قبلی خود 120 دقیقه در جام حذفی بازی کردند و امیدوارم که مشکلات حل شود و جواب زحمات بچه ها و همچنین جواب محبت مردم خوب بوکان را که به حق توقع دارند از این تیم را بدهیم.

مصاحبه: "اسماعیل تیزرو"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nokg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلایه نظرمحمدی از مسئولین شهر باران/ فقط سه درصد پولمان را گرفتیم!