تاریخ انتشار: 1399/08/05 00:05
واگذاری و تست گیری تیم کیان تهران منع قانونی دارد؛
کد خبر: 52334

توکلی: با سند و مدرک موجود ۲ دانگ از تیم برای بنده است + عکس

امیر هاشم توکلی در گفت وگو با فرتاک ورزشی ادعا کرد که بر اساس اسناد موجود بخشی از سهام باشگاه کیان تهران متعلق به او می باشد.
توکلی: با سند و مدرک موجود ۲ دانگ از تیم برای بنده است + عکس

امیرهاشم توکلی سرمربی فصل گذشته تیم کیان تهران در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم کشور در گفتگویی با خبرنگار ما گفت:

بنده فصل گذشته هدایت تیم کیان تهران را برعهده گرفتم و علاوه بر این ۲ دانگ از تیم کیان را خریداری کردم و درصدی از مالکیت این تیم برای بنده میباشد و درصدی دیگر برای آقای بهرام.

توکلی در ادامه افزود: متاسفانه در روزهای اخیر شنیده ام که اشخاصی برای خرید امتیاز تیم کیان تهران در مرحله نخست لیگ دسته سوم کشور مذاکراتی را با دیگر مالک تیم انجام داده اند و توافقاتی حاصل شده و این عزیزان قصد فروش امتیاز تیم را بدون رضایت و مشورت شخص من دارند!

بیشتر بخوانید:

ادعای مالکیت 2 دانگ باشگاه کیان تهران کذب محض است/ در صورت تکرار ادعا شکایت می‌کنیم

توکلی در ادامه صحبت هایش گفت: باید خدمت شما و تمامی مخاطبان لیگ دسته سوم عرض کنم که دو دانگ از سند تیم کیان به نام بنده میباشد و این سند در فدراسیون و سازمان لیگ ثبت و به مهر و امضاء جناب محمد نبی رسیده است و هرگونه فروش یا واگذاری یا حتی تست گیری با نام این تیم بدون حضور بنده منع قانونی دارد و اشخاصی که قصد خرید و یا هر اتفاق دیگری را دارند باید از این قضیه اطلاع داشته باشند.

توکلی در پایان اظهار داشت: متاسفانه با مشکلات فراوان نتوانستیم امتیاز تیم را در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم کشور حفظ کنیم و در فصل جدید در مرحله نخست حضور داریم و هنوز تصمیمی برای فصل جدید گرفته نشده و در روزهای آینده امیدوارم بتوانیم با رفع مشکلات تکلیفمان را روشن کنیم و بهترین تصمیم را برای آینده تیم کیان تهران بگیریم.

photo_2020-10-25_20-31-10 (2)


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmkbz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی جدید تیم فولاد هرمزگان مشخص شد + عکس
با تصمیم مدیرعامل باشگاه فولاد؛

بازگشت ستاره سابق استقلال به فوتبال در سن ۴۵ سالگی!
ون پارس نقش جهان بازیکن سابق تیم ملی را جذب کرد؛

اعضای کادرفنی تیم شهید اورکی معرفی شدند
با اعلام سرمربی تیم شهید اورکی اسلامشهر؛