تاریخ انتشار: 1396/07/06 15:29
کد خبر: 180758

دو راه پیش روی طارمی؛ تمدید با پرسپولیس یا فروش خانه

مهدی طارمی در مصاحبه‌های تصویری‌اش بعد از صدور حکم محرومیت و جریمه نزدیک به 800هزار یورویی اعتراف کرد که اشتباه بزرگی مرتکب شده و در عین‌حال گفت حتما حکمت و «خیریتی» در کار بوده است.
دو راه پیش روی طارمی؛ تمدید با پرسپولیس یا فروش خانه

 او یادش رفته عذرخواهی کند اما شنیده می‌شود که آقای‌گل دو فصل اخیر لیگ از همه بیشتر به فکر تلافی این گاف است. او حتی شاید به‌خاطر شرمی که از این بابت حس می‌کند حاضر شود قراردادش را هم با پرسپولیس تمدید کند. نکته مهم اینجاست که در کنار محرومیت طارمی و البته باشگاه پرسپولیس، مهاجم سرخپوشان باید تا 30روز آینده 789هزار و 500یورو یعنی بیشتر از 3میلیارد به عنوان جریمه پرداخت کند و این یعنی اینکه طارمی در حالی که در ابتدای فصل این مبلغ را برای رضایتنامه خود پرداخت می‌کرد حالا باید این مبلغ را به عنوان جریمه پرداخت کند هرچند که باشگاه پرسپولیس هم در پرداخت این جریمه با مهاجم خود شریک است.

 

هدایتی مورد نظر دیگر نیست

شاید اگر این اتفاق سه سال پیش برای طارمی رخ می‌داد و مهاجم سرخپوشان با چنین مشکلی روبه‌رو می‌شد خیلی راحت این موضوع را به هدایتی اطلاع می‌داد و عابر بانک سابق پرسپولیس به راحتی این مبلغ را پرداخت می‌کرد تا مهاجم سرخپوشان با چنین مشکلی روبه‌رو نشود اما از آنجا که هدایتی اعلام کرده یک بار این مبلغ را پرداخت کرده تا ریزه اسپور شکایت نکند و هنوز هیچ‌کس نمی‌داند که این پول کجا رفته، حتی هدایتی هم دیگر حاضر نیست یا نمی‌تواند چنین پولی را پرداخت کند.

مسکن غرب تهران؛ سنگ آخر

 مهدی طارمی در ابتدای این فصل زمانی که خواستار لژیونر شدن و جدایی از پرسپولیس شد، این موضوع با مخالفت باشگاه پرسپولیس همراه شد و در نهایت زمانی که مسئولان باشگاه اصرار طارمی را دیدند اعلام کردند که طارمی باید پول رضایتنامه خود را که نزدیک به 4میلیارد است، پرداخت کند. طارمی به همین دلیل با کمک دوستان خود قسمتی از این مبلغ را تهیه کرد اما برای پرداخت مابقی آن سراغ خانه در دست ساخت خود رفت. شنیده‌های ما حاکی از آن است که طارمی به همراه چند نفر از دوستان خود در غرب تهران خانه‌ای در حال ساخت دارد که در ابتدای فصل تصمیم داشت تا برای رضایتنامه خود آن را بفروشد اما به خاطر زمان اندکی که داشت خریداری پیدا نکرد اما حالا در صورتی که قرار به پرداخت جریمه خود باشد باید دوباره این کار را انجام دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jn59z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیسی ها، رامین رضاییان را متهم کردند