تاریخ انتشار: 1396/06/12 11:23
کد خبر: 185234

نکته‌ای که می‌تواند نجات‌دهنده منصوریان باشد!

وضعیت استقلال و منصوریان طوری است که دیدار جام حفی این تیم برابر حریف لیگ به یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل برای استقلال تبدیل شده است
نکته‌ای که می‌تواند نجات‌دهنده منصوریان باشد!

وضعیت استقلال و منصوریان طوری است که دیدار جام حذفی این تیم برابر حریف لیگ به یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل برای استقلال، منصوریان و هواداران تبدیل شده. این یکی از دو بازی مهم سرمربی استقلال است که فرصت دارد تا روند تیم‌اش را تغییر دهد.

در شرایط عادی حضور در سیرجان و انگیزه تیم میزبان و استرس و فشار نتایج ضعیف برای استقلال بار منفی داشته است؛ و این روزها مصدومیت و غیبت قطعی بازیکنانی مثل منتظری، حسینی و زکی‌پور کار را برای آبی‌ها سخت‌تر هم کرده است. اما منصوریان یک خوش‌شانسی بزرگ آورده و آن هم اولویت‌های سرمربی حریف است. وینگو بگوویچ سرمربی گل‌گهر که جزو مدعیان اصلی لیگ یک است در مصاحبه‌ای اعلام کرده تیم‌اش را برای موفقیت در لیگ یک آماده می‌کند؛ نه برای جام حذفی.

گل‌گهر این هفته در زمین مس کرمان ۳-۱ شکست خورد. و بعد از بازی با استقلال در یک بازی حساس خانگی باید با مس رفسنجان دیدار کند. گویا وینگو همه ذهن و تمرکزش را روی آن دیدار گذشته و بعید است تلاشی بزرگ برای حذف استقلال انجام دهد. نکته‌ای که می‌تواند نجات‌دهنده منصوریان باشد. البته از خوان اول. گام دوم و دیدار با پارس جم در بوشهر همچنان پیش روی علیمنصور و استقلالی‌هاست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jnjze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 آخرین گمانه زنی ها در مورد استقلال