تاریخ انتشار: 1396/06/01 01:28
کد خبر: 187310

پیرمرد میلیاردی استقلال و ناکامی محض/ دلخوشی های منصوریان بر باد رفت!

پیرمرد میلیاردی استقلال و ناکامی محض/ دلخوشی های منصوریان بر باد رفت!

 امید استقلالی‌ها برای این فصل بازگشت دو بازیکن باتجربه‌شان بود. مجتبی جباری و پژمان منتظری که قرار بود وزنه‌های استقلال در این فصل باشند اما تکیه بر باتجربه‌ها برخلاف تکیه بر جوان‌ها جواب نداده.  

مجتبی جباری هفته گذشته و این هفته در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت اما نتوانست گره‌گشای بازی و منجی منصوریان باشد. منصوریان در بازی هفته گذشته او را به همراه جپاروف در ترکیب اصلی قرار داد و جوابی نگرفت. در این هفته هم او را به تنهایی از ابتدا به میدان فرستاد تا شاید تداخل وظیفه نداشتن با بازیکن دیگر و برعهده داشتن بار هجومی تیم بتواند از جباری همان ستاره مدنظرش را بسازد اما این اتفاق هم نیفتاد تا منصوریان در دقیقه ۵۵ تصمیم به تعویض شماره ۸ گرفته و جپاروف را به میدان بیاورد.

جباری در این فصل ۱۷۷ دقیقه در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفته و صفر گل و صفر پاس گل را ثبت کرده. نکته مهم اینکه تنها گل استقلال در این فصل، زمانی زده شده که جباری در زمین نبوده و آبی‌ها با حضور او در این ۱۷۷ دقیقه هیچ گلی نداشته‌اند. ۲ گل از گل‌های خورده استقلال هم در همین دقایق حضور جباری وارد دروازه استقلال شده است. جباری با میانگین نمرات ۴، در این چند هفته نتوانسته نمره قابل‌قبولی بگیرد. نه استقلال به او برای بازگشت به روزهای اوج کمک کرده و نه او برای خروج استقلال از بحران توانسته کمکی به این تیم کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jnnxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چهارپادشاه در یک اقلیم؛ رویای خوش منصوریان و روزهای سخت پیش رو