تاریخ انتشار: 1396/05/28 10:09
کد خبر: 188010

جلالی:هنوز دلیل اصلی برای عدم نتیجه گیری شاگردانم پیدا نکرده ام!

شاگردان مجید جلالی با گذشت 4 هفته از لیگ برتر هنوز موفق به کسب پیروزی نشده‌اند.
جلالی:هنوز دلیل اصلی برای عدم نتیجه گیری شاگردانم پیدا نکرده ام!

 پیکان تهران روز گذشته در مصاف با سپیدرود رشت در کسب سه امتیاز ناکام ماند تا به تنها تیمی لقب بگیرد که با گذشت چهار هفته از لیگ هفدهم در پیروز شدن ناموفق مانده است.

شاگردان مجید جلالی در هفته اول برابر پدیده متوقف شدند؛ در هفته دوم بازی را به پارس جنوبی جم واگذار کردند؛ هفته سوم مقابل ذوب آهن به تساوی بدون گل رضایت دادند و روز گذشته هم در ورزشگاه عضدی به شکست نزدیک برابر سپیدرود رسیدند.

سرخپوشان گیلانی در حالی روز گذشته پیکان را شکست دادند که آنها هم در کسب سه امتیاز ناکام بودند و با این پیروزی توانستند خودروسازان را به این مقام برسانند.

مجید جلالی البته از عملکرد شاگردانش رضایت دارد و در کنفرانس خبری روز گذشته هم اعلام کرد که آنها بدشانسی را پشت سر گذاشته اند اما نمی‌داند مشکل از کجاست.

اگرچه سرمربی پیکان اعتقاد دارد هنوز دلیل اصلی برای عدم نتیجه گیری شاگردانش پیدا نکرده روز گذشته اعلام کرد سیامک نعمتی و گادوین منشا، دوستاره‌ای که فصل گذشته روی 30 گل پیکان تاثیر مستقیم داشته و اکنون در پرسپولیس حضور دارند، با جدایی‌شان ضربه جدی را به ترکیب وارد کرده‌اند و همین زمان زیادی را لازم دارد تا پیکان به روند خوبش بازگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jnzjk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منشای جدید فوتبال ایران  آخر هفته در تهران

غیر منتظره‌ترین انتقال نیم فصل در تهران
بختیار رحمانی به پیکان پیوست