تاریخ انتشار: 1398/07/12 15:33
کد خبر: 85558

یحیی بهاری:برای سه امتیاز به مصاف می‌رویم/بی توجهی مسئولان ادامه دار باشد تمرینات را تعطیل می‌کنیم

مدیر عامل باشگاه نود ارومیه گفت:در صورت ادامه بی توجهی‌های برخی از مسئولان بعد بازی داماش تمرینات تیم را تعطیل خواهیم کرد.
یحیی بهاری:برای سه امتیاز به مصاف می‌رویم/بی توجهی مسئولان ادامه دار باشد تمرینات را تعطیل می‌کنیم

یحیی بهاری مدیرعامل تیم باشگاه نود اورمیه پیش از مصاف با داماش گیلان اضهار داشت:ضمن تشکر از کادر فنی و بازیکنان تیم نود که با غیرت تمام تا اینجای فصل نتایج درخشانی را کسب کرده‌اند، به جرات جرات تمام اعلام می‌کنم که در حال حاضر نسبت به امکانات خودمان بهترین تیم ایران هستیم.

وی در ادامه با اشاره به بی توجهی برخی از مسئولان شهری و استانی اظهار گله‌مندی نموده و نباید از حجب و حیای سربازان فوتبال استان که فداکارانه برای اعتلای استان آذربایجان غربی تلاش می‌کنند سواستفاده نموده و بی توجه شد.

بهاری ضمن تشکر از حمایت‌های هواداران ۹۰ اورمیه که تنها سرمایه و تنها دلگرمی مجموعه ۹۰ بوده و هستند اعلام نمود: با تمام توان و به نیت کسب سه امتیاز مسابقه داماش اردوی چهار روزه را در رشت برگزار نمودیم و انشاالله با کسب سه امتیاز ارزشمند بازی و در صورت ادامه  بی توجهی‌های برخی  از مسئولان بعد بازی داماش تمرینات تیم را تعطیل خواهیم کرد چرا که جرات نگاه کردن به صورت مجموعه بازیکنان و کادرفنی را که تا امروز ریالی دریافتی نداشتند را نداریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jpxro

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یحیی بهاری: برخی‌ها به ما تماس می‌گیرند که ببازید و پول بگیرید!
نمی‌دانم تیم‌های صنعتی دنبال چه هستند؛