تاریخ انتشار: 1401/10/02 13:39
فقط همین دو بازی مربی-بازیکن هستم
کد خبر: 12534

ستاره سابق استقلال قصد خداحافظی ندارد

کاپیتان استقلال ملاثانی حالا سمت جدیدی در این تیم گرفته است.
ستاره سابق استقلال قصد خداحافظی ندارد

علی حمودی مربی-بازیکن استقلال ملاثانی در دو بازی آینده خواهد بود. این اتفاق در شرایطی صورت می‌گیرد که ابراهیم اشکش، مربی سابق این باشگاه، به نفت مسجد سلیمان رفته است و استقلال ملاثانی دو بازی مهم قبل از پایان نیم فصل با تیم های ون پارس و سایپا دارد و طبق نظر باشگاه فعلا حمودی سرمربی موقت تیم است تا مدیران یک مربی بومی انتخاب کنند.

علی حمودی در این مورد به خبرنگار ما گفت:  باید این را بگویم از من به عنوان یک بازیکن با تجربه و کاپیتان تیم خواستند در این دو بازی هدایت تیم را بر عهده بگیرم و این موضوع را پذیرفتم و جا دارد از آقای سید سلطان رئیس باشگاه و عبدالرضا مدیر باشگاه و آقای علاقبند مدیر عامل بابت اعتماد به بنده تشکر کنم.

حمودی در خصوص احتمالا خداحافظی از فوتبال با گرفتن این پست گفت: من فعلا قصد بازی کردن دارم و فقط در  این دو بازی به عنوان بازیکن مربی بالای سر تیم هستم. امیدوارم در این دو بازی و همچنین ادامه لیگ بهترین نتایج را کسب کنیم چون هیچ خوشحالی برای من بالاتر از این نیست.

حمودی در پایان در مورد جدایی ابراهیم اشکش افزود: این موضوع در حیطه اختیارات من نیست. به همراه آقای اشکش نتایج خیلی خوبی گرفتیم ولی حتما صلاحشان این بوده به دیگر تیم استان برود. برایش آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jqkp2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/علی حمودی سرمربی موقت استقلال ملاثانی!

جدال جذاب همسایه های بالا جدولی!
استقلال ملاثانی-مس شهر بابک؛

جدال جنوبی ها بی حاصل بود/ تساوی و تقسیم امتیازها
استقلال ملاثانی 0 - 0 پارس جنوبی جم