تاریخ انتشار: 1396/08/01 16:08
کد خبر: 176858

پیامی به بازیکنان فوتبال؛ قلیان بکشید اما دور از چشم دوربین‌ها!

پیامی به بازیکنان فوتبال؛ قلیان بکشید اما دور از چشم دوربین‌ها!

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال محسن مسلمان و وریا غفوری را به دلیل انتشار عکس‌هایی از قلیان کشیدن‌شان تا اطلاع ثانوی محروم کرده و این بدان معناست که این دو شاید دربی روز پنجشنبه را از دست بدهند.

وریا غفوری عکس منتشر شده را فتوشاپی دانسته و‌مسلمان نیز اعلام کرده که فیلم منتشر شده از او مربوط به دو سال قبل است. این سوال پیش می‌آید که کمیته اخلاق بر اساس چه مستنداتی به صدور رای علیه این دو بازیکن پرداخته است.

نکته دیگر اینکه آیا قلیان کشیدن حتی برای ورزشکاران عملی غیراخلاقی است که کمیته اخلاق به آن ورود کرده است؟ به نظر می‌رسد این موضوع بیشتر به رفتار حرفه‌ای بازیکنان مربوط است و اینکه برخورد با آن در حیطه وظایف باشگاه محسوب می‌شود.

و نکته آخر اینکه تکلیف بازیکنان دیگری که قلیان می‌کشند و فیلمی از آنها بیرون نیامده چیست؟ آیا کمیته اخلاق به انتظار می‌نشیند تا مردم همیشه در صحنه، صحنه قلیان کشیدن بازیکنان را شکار کرده و در فضای مجازی منتشر کنند تا برای مقابله با این عمل غیر اخلاقی (به زعم کمیته اخلاق البته!) از سوی این کمیته اقدام شود؟! مکانیزم دیگری برای ریشه‌کردن این بی‌اخلاقی در جامعه فوتبال وجود ندارد؟! پس می‌توان این پیام را به بازیکنان فوتبال داد که قلیان بکشید اما دور از چشم دوربین‌ها!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jr95e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد پنجعلی: کمیته اخلاق با بی اخلاقی آبروی دو بازیکن را برده است