تاریخ انتشار: 1396/09/28 19:56
کد خبر: 168582

خوشحالم که صدرنشین لیگ را حذف کردیم!

کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان گفت: این پیروزی را به هواداران تبریک می گویم و از آنها ممنونم که به تهران آمده و باعث پیروزی ما شدند.

مرتضی اسدی پس از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس از مرحله یک چهارم جام حذفی کشور گفت: خوشحالم که توانستیم باخت هفته گذشته خود را مقابل پرسپولیس جبران کنیم و به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کرده و صدرنشین لیگ را از گردونه جام حذفی بیرون کنیم.

وی تأکید کرد: تمام توان خود را برای این موفقیت گذاشته ایم و حتی می توانستیم در طول ۹۰ دقیقه به پیروزی برسیم اما تا حدودی بدشانس بودیم و با یک حریف با تجربه روبرو شده بودیم که از بازیکنان ملی پوش و بزرگی برخوردار است و برای هر تیمی در امسال دردسر ساز شده بود.

اسدی در ادامه خاطرنشان کرد: ما برای ضربات پنالتی تمرینات زیادی انجام دادیم و از صوفیانی هم می خواهم که با روحیه خوب درون دروازه ما قرار گرفت و یکی از عوامل پیروزی ما برابر پرسپولیس شد.

کاپیتان نفت آبادان در ادامه تصریح کرد: امیدوارم این پیروزی شروعی خوب برای ما در لیگ برتر باشد تا بتوانیم نیم فصل دوم را با قدرت شروع کرده و از نام فوتبال آبادان دفاع کنیم.

وی در خصوص مشکلات مالی نفت آبادان نیز گفت: مشکلات همچنان پابرجاست اما ما به خاطر هواداران همه این مسائل را تحمل می کنیم تا بتوانیم با شاد کردن دل آنها، ناراحتی های خود را فراموش کنیم.

اسدی در پایان خاطرنشان کرد: نفت به روزهای خوب خود باز خواهد گشت و مطمئن باشید یک بار دیگر با شروع دوباره لیگ قدرت نفتی ها را شاهد خواهیم بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jrxgp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخبار ضد و نقیض لغو بازی علت اقامت پرسپولیسی ها در هتل المپیک