تاریخ انتشار: 1396/02/13 10:39
کد خبر: 213234

پورموسوی: دوست دارم در استقلال خوزستان بمانم/ برای بازی مقابل صبا خیلی انگیزه داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد که تیمش با قدرت کامل مقابل صبا قرار خواهد گرفت.
 پورموسوی: دوست دارم در استقلال خوزستان بمانم/ برای بازی مقابل صبا خیلی انگیزه داریم

سید اکبر پورموسوی درباره بازی آخر تیمش مقابل صبا که حساسیت‌های زیادی برای تیم حریف دارد گفت: با توجه به شرایط حساسی که در جدول بازی‌ها وجود دارد، قطعاً با تیم اصلی و با قدرت کامل به میدان خواهیم رفت تا هیچ حقی از تیم‌های دیگر ضایع نشود. من در سال‌های گذشته در چنین شرایطی قرار گرفته‌ام و می‌دانم که تیم‌های دیگر چشم به بازی ما دارند. به همین دلیل با تیم اصلی بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه افزود: اگر در این بازی ببازیم امکان دارد که سه پله سقوط کنیم، ولی برای ما حفظ جایگاه فعلی بسیار مهم است به همین دلیل برای شکست دادن استقلال خوزستان انگیزه بالایی داریم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است فصل بعد در استقلال خوزستان بماند یا خیر، گفت: من دوست دارم در استقلال خوزستان بمانم، اما به شرط اینکه مشکلات مالی برطرف شود. باشگاه باید حق و حقوق بازیکنان را بدهد و از طرفی نفرات تیم را حفظ کند. متأسفانه گروه ملی هنوز اعلام نکرده است که چه برنامه‌ای برای فصل بعد دارد و همین موضوع ما را بلاتکلیف کرده است. من امیدوارم که برای فصل آینده مشکلات برطرف شود و بتوانیم تیم خوبی داشته باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jvlxk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دهنوی مقابل تراکتور محروم است؟