تاریخ انتشار: 1398/01/08 14:30
گل ریحان و رویای صعود،بابل و اندیشه بقا؛
کد خبر: 105358

ادامه ماجراجوئی شاگردان مجتبی حسینی

شش هفته تا پایان ماراتون مدعیان در مسیر صعود به لیگ برتر زمان باقیست.
ادامه ماجراجوئی شاگردان مجتبی حسینی

دیدار های حساس هفته بیست و نهم رقابت های لیگ یک فوتبال ایران روز جمعه نهم فروردین ماه پیگیری خواهد شد.

شاگردان مدعی مجتبی حسینی که با شکست ملوانان شگفتی ساز نیم فصل دوم این رقابت ها در هفته گذشته،اکنون خود را به یک قدمی صدر رسانده اند در تلاش برای رسیدن به رتبه دوم و خونه به خونه ای ها نیز با حمایت هواداران شان برای بقا می جنگند.

شاگردان اکبر میثاقیان که در سال گذشته در هفته پایانی از صعود به لیگ برتر باز ماندند و در جام حذفی نیز با خلق یک شگفتی عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند،از ساعت ۱۶:۱۵ فردا در ورزشگاه هفت تیر شهر بهار نارنج پذیرای تیمی خواهند بود که روند صعودی خود را به سریع ترین شکل ممکن طی نموده و هیچ شباهتی به تیم نیم فصل نخست ندارد.

گل ریحانی های البرز که با مدیریتی بسیار مناسب و عملکرد فنی خیره کننده به دور از حواشی مرسوم مسابقات آرام آرام رنگ مدعی به خود گرفته اند،با پیروزی احتمالی برابر خونه به خونه جهشی بلند برای صعود به لیگ برتر خواهند نمود.

پیام حیدری به کمک عسگر محمدی،حامد تازه پور و عبد الحسین باستان و با نظارت محسن ترکی روز جمعه دیداری را قضاوت خواهند کرد که نتیجه آن تاثیر زیادی در تعیین صعود کنندگان به لیگ برتر و تیم سقوط کننده به لیگ دو در پایان این رقابت ها خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwzqo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت بازیکن دیپورتی ماشین سازی به تمرینات