تاریخ انتشار: 1399/04/22 21:15
کد خبر: 59310

خوشه طلایی ساوه 2 بادران تهران 3؛ کامبک فرهاد خان در روزهای سراسر افسوس!/ بادرانی‌ها شرافتمندانه بازی کردند

بادارن تهران در دیداری تماشایی توانست با نتیجه 3بر2 از سد خوشه طلایی ساوه عبور کند.
خوشه طلایی ساوه 2 بادران تهران 3؛ کامبک فرهاد خان در روزهای سراسر افسوس!/ بادرانی‌ها شرافتمندانه بازی کردند

دیدار تیم های خوشه طلایی ساوه و بادران تهران در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی کگه با نتیجه 2بر 0 به سود شاگردان محسن عاشوری در جریان بود، با کامبک رویایی شاگردان فرهادکاظمی روبرو شد تا آنها با سه گل پیاپی یکی از شکست های این فصل را به خوشه طلایی ساوه تحمیل کنند.

خوشه طلایی ساوه که تا قبل از این بازی با کسب 49 امتیاز در رده  چهارم جدول بعد از تیم های مس رفسنجان، آلومینیوم اراک و مس کرمان حضور داشتند، در این بازی به دنبال پیروزی بودند تا شاید بتوانند در صورت لغزش دیگر حریفان وضعیتی بهتر در جدول برای خود دست و پا کنند که این گونه نشد و  شکست بدی را متحمل شدند تا سه امتیاز فوق العاده حساس را از دست رفته ببینند.

اما در آن سوی میدان فرهادکاظمی و شاگردانش قرار داشتند که اگر چه بر روی کاغذ هنوز می‌توان برای آنها شانس‌هایی برای صعود متصور بود ولی در عمل کار بسیار سختی در پیش رو دارند و تنها نقطه امیدآنها در این هفته از مسابقات شکست و یا توقف دیگر مدعیان بود که کمی امیدها را برای آنها زنده نگه داشته است.

 بادران با این پیروزی 44 امتیازی شد و قدری وضعیت خود را در جدول بهبود بخشید و با تیم دوم جدول 7 امتیاز اختلاف دارد که باید در 5 بازی آنها را جبران کند.

ادامه دارد....


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jxpap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال عاشوری و فرهادکاظمی؛ یکی برای صعود دیگری برای کسب اعتبار
خوشه طلایی ساوه- بادران تهران؛

کرمانی مقدم: باید به حال این فوتبال ناپاک گریه کرد
چرا به اتفاقات بازی مس و داماش رسیدگی نمی شود؟