تاریخ انتشار: 1396/04/07 13:48
کد خبر: 200234

تمام نمایندگان روز پنجم تکواندو ایران از رقابت‌های قهرمانی جهان حذف شدند

سجاد مردانی آخرین نماینده ایران بود که با شکست برابر تکواندوکار انگلیسی از دور رقابت‌‌ها کنار رفت.

مردانی هم حذف شد/ تداوم سریال شکست‌های تکواندو

 

به گزارش فرتاک ورزشی ،در ادامه رقابت‌های روز پنجم بیست و سومین دوره تکواندوی قهرمانی جهان که در سالن «تی‌وان آرنا» شهر موجوی کره جنوبی در جریان است سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۷+ کیلوگرم کشورمان در سومین مبارزه خود در پیکار با «ماهاما چو» دارنده مدال برنز المپیک از انگلیس باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

وی در بازی‌های المپیک ریو هم به این حریف انگلیسی ۴ بر ۳ باخته بود. مردانی بعد از یک دور استراحت «هینو تمو» از فنلاند را ۱۱ بر ۶ شکست داد و سپس «روسلان ژاپاروف» از قزاقستان را در امتیاز طلایی و در نتیجه نهایی ۸ بر ۶ از پیش رو برداشته بود.

 

تیم ملی کشورمان امروز چهارشنبه در روز پنجم این رقابت‌ها سه نماینده داشت که هر سه تکواندوکار با شکست برابر رقبای خود از دو مسابقات حذف شدند.

 

پور اسماعیل در وزن ۷۳- کیلوگرم زنان بعد از برتری ۸ بر ۵ مقابل «ساندار وانگاس» از کلمبیا در مبارزه نخست، مقابل «اوگیناک» از هلند ۱۵ بر ۲ باخت و حذف شد. رجبی هم بعد از برتری ۲۵ بر ۵ برابر «دافین ساندرس» از نیوزیلند و ۱۴ بر ۱۱ در پیکار با «رافائل آلبا» از کوبا، در مبارزه با «ولادیسلاو لارین» از روسیه ۲۰ بر ۴ باخت و حذف شد.

 

از تیم ۱۴ نفره اعزامی ایران به این دوره از رقابت‌ها تا کنون ۱۰ تکواندوکار به دیدار رقبای خود رفته اند، سجاد مردانی در جدول رقابتهای امروز به کار خود ادامه می دهد، آرمین هادی پور به نشان نقره و مسعود حجی زواره هم به نشان برنز دست یافته‌اند.

 

زهرا پوراسماعیل، سعید رجبی، فرزان عاشورزاده، اکرم خدابنده، ناهید کیانی ، ملکیا میرحسینی و ابوالفضل یعقوبی هم از دور رقابت‌ها حذف شده‌اند.

 

بیست و سومین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان که با حضور تکواندوکارانی از ۱۸۳ کشور جهان در کره جنوبی جریان دارد، تا روز جمعه نهم تیرماه ادامه خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jz7ve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسابقات قهرمانی جهان 2017؛صعود مردانی به دور سوم رقابت‌ها