تاریخ انتشار: 1396/04/12 15:28
کد خبر: 198882

بالاگرفتن جنگ رئال و بارسا بر سر پدیده بتیس

دنی سبایوس، بهترین بازیکن رقابت های زیر 21 سال اروپا، مورد توجه هر دو تیم رئال مادرید و بارسلونا قرار گرفته است.
بالاگرفتن جنگ رئال و بارسا بر سر پدیده بتیس

به گزارش فرتاک ورزشی ،سبایوس سال 2015 و در رقابت های زیر 19 ساله های اروپا بود که برای خود نامی دست و پا کرد. او پس از آن بازی ها مورد توجه رئال قرار گرفت اما در نهایت ترجیح داد با رئال بتیس قراردادش را تمدید کند. رقم فسخ این قرارداد نیز 15 میلیون یورو در نظر گرفته شد.

 

 

 

 

سبایوس فصل گذشته در مقطعی با گوستاوو پویت به مشکل برخورد کرد و حتی راهی سکوها شد اما آمدن ویکتور به جای پویت باعث شکوفایی سبایوس شد و او توانست فصلی درخشان به لحاظ انفرادی را پشت سر بگذارد. بازی خیره کننده او در تساوی 1-1 مقابل بارسا باعث شد تا توجه رئالی ها به وی بار دیگر جلب شود.

درخشش سبایوس در یورو زیر 21 ساله ها نیز مزید بر علت شد تا مسئولان رئال تصمیم بگیرند با پرداخت رقم فسخ قرارداد او، یک هافبک ارزشمند و باکیفیت جوان دیگر را به خدمت بگیرند اما مشکل از جایی آغاز شد که بارسلونا نیز به مسئولان بتیس اعلام کرد که به جذب سبایوس علاقمند است.

 

 

 

 

سرافرر، مدیر ورزشی بتیس، رئالی ها را از رسیدن پیشنهاد بارسا آگاه کرد و عنوان داشت که ترجیح خود او این است که سبایوس به بارسلونا بپیوندد.

همین مساله باعث شد تا رئالی ها برای فردا جلسه ای فوری با مدران بتیس ترتیب بدهند و قرار است در این نشست پیشنهادی 20 میلیون یورویی برای جذب سبایوس ارائه دهند با این شرط که او فصل بعد نیز به صورت قرضی برای بتیس بازی کند.

 

جالب اینکه برای روز چهارشنبه نیز ملاقاتی بین مئسولان بتیس و بارسا پیش بینی شده و قرار است که پیشنهاد بارسلونا هم مورد بررسی قرار بگیرد. آبی اناری ها بر خلاف رئالی ها قصد ندارند سبایوس را جذب کرده و سپس به بتیس قرض بدهند.

 

در نهایت باید دید سبایوس از میان این دو پیشنهاد بزرگ، کدام یک را ترجیح خواهد داد. گفته می شود که او به رئال علاقمند است و حتی به هم تیمی های خود نیز این مساله را عنوان داشته ولی بارها ثابت شده است که فاکتور علاقه، نمی تواند تضمینی برای انتقال یک بازیکن باشد.

بارسلونا در صورتی که بتواند سبایوس را از رفتن به رئال منصرف کند، می تواند انتقام انتقال آسنسیو به رئال را از کهکشانی ها بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzjpk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقایسه قیمت پیراهن‌های رئال مادرید و بارسلونا