تاریخ انتشار: 1396/04/26 16:53
کد خبر: 195358

سالی که نکوست از بهارش پیداست/ سازمان لیگ سردرگم حتی در قرعه کشی

سالی که نکوست از بهارش پیداست/ سازمان لیگ سردرگم حتی در قرعه کشی

جابجایی تاریخ سوپرکاپ فوتبال ایران، شروع لیگ برای پرسپولیس و نفت تهران و دو رقیب آن‌ها در هفته ابتدایی را هم جابجا کرد. موضوعی که ناهماهنگی در برگزاری لیگ را از همان هفته ابتدایی شروع کرده است.

سازمان لیگ، اسپانسر پرسپولیس و استقلال را مقصر این ماجرا می‌داند اما نحوه برگزاری مسابقات و مراسم لیگ، نشان می‌دهد نمی‌توان همه ماجرا را هم به اسپانسر این دو باشگاه ربط داد.

پیش از شروع لیگ برتر، سازمان لیگ قرار بود مراسم قرعه‌کشی فصل جدید و انتخاب برترین‌های فصل گذشته را برگزار کند. برگزاری مراسم برترین‌های لیگ برتر، یک بار لغو و 5 روز دیرتر برگزار شد. در روز برگزاری، نزدیک به سه ساعت مهمانان منتظر شروع مراسم بودند و بخاطر ناهماهنگی در پخش زنده، معطل شدند. مراسم برترین‌های لیگ قبل که قرار بود همزمان با این مراسم برگزار شود هم بخاطر حضور بازیکنان پرسپولیس و استقلال در اردوی خارج از کشور به زمان دیگری موکول شد. زمانی که هنوز، اعلام نشده است.

از اعلام زمان اولیه سوپرجام قبل از ماجراهای دربی هم بیشتر از یک هفته نمی‌گذرد. سازمان لیگ تنها چند روز پیش از برگزاری لیگ برتر، جلسه گذاشت و زمانی برای سوپرکاپ مشخص کرد. حداقل زمان ممکن برای هماهنگی، که هیچکدام از دو باشگاه پرسپولیس و نفت از آن مطلع نبودند. اسپانسر سرخابی‌ها، با برگزاری دربی دوستانه ناهماهنگی در شروع این فصل را افزایش داده اما این ماجرا، تنها صدای جدیدی خواهد بود فقط به ارکستر ناهماهنگ لیگ اضافه شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzmmo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسپانسری که همه چیز پرسپولیس و استقلال را تعیین می کند