تاریخ انتشار: 1396/03/30 13:29
اشتباه مهیار نوری در عقد قرارداد با ملوان؛
کد خبر: 202282

شکایت باشگاه گل گهر از بازیکن جدید ملوان

بازیکن جدید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، دچار مشکل شده است.
شکایت باشگاه گل گهر از بازیکن جدید ملوان

به گزارش فرتاک ورزشی، مهیار نوری بازیکن سابق مس رفسنجان که پس از توافق با مدیران باشگاه گل گهر به این تیم پیوسته بود، امروز صبح و به طور ناگهانی سر از باشگاه ملوان در آورد و قرارداد دو ساله‌ای را با این تیم به امضا رساند.

در همین خصوص رضا فتح آبادی سرپرست تیم گل گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: مهیار نوری با ما قرارداد دارد و انتقالش به تیم ملوان، کار غیراخلاقی است. برای چنین بازیکنانی متاسفم هستم و ما از این بازیکن شکایت خواهیم کرد.

وی افزود: ما از این بازیکن شکایت می کنیم هر چند که بازیکنانی به مراتب با کیفیت فنی بهتر را به دلیل حضور این بازیکن از دست دادیم، اما ما یک باشگاه حرفه ای هستیم و به دنبال حق باشگاه به دلیل رعایت نکردن اصول اخلاقی و حرفه ای از این بازیکن شکایت خواهیم کرد.

گفتنی است این ماجرا درحالی رخ داده است که نوری پیش‌تر گفته بود اگر تا قبل از شروع تمرینات گل گهر، پیشنهاد لیگ برتری به دستش بیاید، سیرجان را به مقصد لیگ برتر ترک خواهد کرد درصورتی که او سیرجان را به مقصد یک تیم لیگ یکی دیگر ترک کرده است.

این احتمال نیز وجود دارد که او با گل گهر قرارداد دارد، اما برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان پیوسته است. البته سازمان لیگ، بازیکنی که با یک باشگاه قرارداد ببندد و سپس راهی تیم دیگری شود، اولویت را به تیم اول خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzvxl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توافق نهایی هافبک گل گهر با ملوان
امروز یا فردا نهایی می‌شود؛

گل گهر سیرجان مهاجم لیگ برتری جذب کرد
وینگو خود را در نقل و انتقالات ثابت کرد؛

نادر دست نشان چگونه ملوان را به ساحل آرامش رساند؟!
کار سختی که امپراطور شمال عملی کرد؛