تاریخ انتشار: 1396/04/16 17:52
با انتقال مالکیت به کارخانه؛
کد خبر: 197910

ماشین‌سازی از لیگ یک تا آسیا؟

مالک گروه کارخانجات ماشین سازی تبریز می گوید هدفگذاری باشگاه ماشین سازی صعود به لیگ برتر و متعاقب آن حضور در رقابت های آسیایی است.
 ماشین‌سازی از لیگ یک تا آسیا؟

و به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین سازی تبریز، دکتر محمدعلی شریعت زاده امروز با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: تیم فوتبال ماشین سازی تبریز قبل از تاسیس گروه کارخانجات ماشین سازی شکل گرفته و قدمتی نزدیک به نیم قرن دارد. متاسفانه بخاطر بلاتکلیفی کارخانه ماشین سازی در چند سال اخیر موجب شده بود تا هواداران عاشق این تیم همواره نگران وضعیت تیم باشند و اکنون خدا را شکر می کنیم که تیم به خانه خود که کارخانه ماشین سازی است بازگشته است و نگرانی هواداران هم برطرف شده است.

وی عنوان کرد: پس از انتخاب آقای حسین خطیبی به عنوان مدیرعامل و رسول خطیبی به عنوان سرمربی، بازیکنان نیز امروز با تیم قرارداد می بندند تا ماشین سازی با تیمی کامل از روز شنبه عازم اردو شود.

شریعت زاده در مورد اهداف فصل آینده تیم ادامه داد: هدف ما این است که در همان سال اول به لیگ برتر صعود کنیم و در لیگ برتر نیز تیمی خواهیم ساخت که از لیگ برتر به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و حضوری مداوم و مدعی در مسابقات آسیایی داشته باشد.

مالک باشگاه ماشین سازی عنوان کرد: هواداران توجه کنند که ما امسال دیرتر از سایر حریفان کارمان را شروع کرده ایم، اما با این حال با توجه به دانش مربیگری رسول خطیبی می توانیم به آمادگی نسبی قبل از فصل دست پیدا کنیم اما مطمئنم که در طول فصل می توانیم در ردیف مدعیان صعود قرار بگیریم.

گفتنی است با توافق دیشب بین دکتر شریعت زاده مالک گروه کارخانجات ماشین سازی با شهرداری تبریز و هیئت فوتبال استان، باشگاه ماشین سازی تبریز به کارخانه ماشین سازی واگذار شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzwzp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ماشین سازی تبریز مربی بدنساز فرانسوی جذب خواهد کرد
با نظر مثبت رسول خطیبی؛

لیست خرید ماشین سازی تبریز لو رفت
شاگردان سابق خطیبی هم تیمی شدند؛

منتظر روزهای خوب برای ماشین سازی باشید
با مشخص شدن مالک و مدیرعامل؛