تاریخ انتشار: 1396/09/11 19:23
رونمایی از سرمربی جدید سبزقباها؛
کد خبر: 171185

پیش بازی ماشین سازی-صبای قم؛ ته‌جدولی‌ها به هم رسیدند

سبزقبایان با سرمربی جدید در پی جبران امتیازات از دست رفته تیم ماشین سازی با سرمربی جدید خود در پی شروعی دوباره برای کسب حداکثر امتیازات ممکن از بازی های باقی مانده این فصل بوده و تلاش می کند تا هر چقدر که می تواند به جمع تیم های بالای جدولی نزدیک شود.
پیش بازی ماشین سازی-صبای قم؛ ته‌جدولی‌ها به هم رسیدند

 دو تیم ماشین سازی و صبای قم از ساعت ۱۴:۰۰ ظهر فردا (یکشنبه) از سری رقابت های هفته شانزدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور در دیداری حساس برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

ماشین سازی که فصل گذشته علی رغم سرمایه گذاری خوبی که روی این تیم صورت گرفته بود، در نهایت با متحمل شدن نتایج اسف بار، به لیگ دسته یک سقوط کرد، در این لیگ باز هم با وجود خرید های پر تعداد و بسته شدن ترکیب تیم با نظر رسول خطیبی، به هیچ وجه نتوانست در حد و اندازه های نام فوتبال آذربایجان ظاهرشود.

حال پس از گذشت ۱۵ هفته و کسب تنها ۱۷ امتیاز، سبزقبایان امیدوار هستند تا با حضور عباس آقایی، سرمربی جدید خود نتایج بهتری گرفته و بخشی از امتیازات از دست رفته را جبران کنند. عباس آقایی همچون رسول خطیبی در سال های اخیر حضور فعالی در فوتبال تبریز داشته و شناخت کاملی درباره محیط کار خود دارد، حال باید منتظر ماند و دید که آیا تزریق تفکرات جدید آقایی به بازیکنان تیم، دوای درد ماشین سازی خواهد بود یا نه…

در حال حاضر سبزقبایان با ۱۷ امتیازی که بدست آورده اند، در رتبه سیزدهم جدول رده بندی جای گرفته اند و در دو هفته مانده به اتمام نیم فصل رقابت ها، اختلافی در حدود ۱۰ امتیاز با تیم سوم جدول و نیز ۱۹ امتیاز با تیم صدرجدولی نفت مسجد سلیمان دارد.

عباس آقایی و شاگردانش در اولین تجربه مشترک خود این هفته به مصاف صبای قم می روند، تیمی ریشه دار همچون ماشین سازی که البته شرایط فعلی اش، بسیار وخیم تر از نماینده آذربایجان در رقابت ها می باشد.

صبای قم از ۱۵ بازی قبلی تنها ۹ امتیاز کسب کرده و از همین حالا به همراه راه آهن اصلی ترین کاندیداهای سقوط به لیگ دسته دو می باشند. این تیم همه ۵ بازی گذشته خود را باخته است و از نظر روحی و روانی در وضعیت بسیار ضعیفی قرار دارد.

در مقابل اما ماشین سازی با توجه به تغییراتی که در کادر فنی داشته و همچنین نتایج نسبتا خوبی که در  بازی گذشته کسب کرده، مطمئنا از انگیزه بسیاری بالایی برای کسب سه امتیاز کامل این دیدار برخوردار خواهد بود و بازیکنان تیم تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا با برد از این دیدار خانگی بیرون آمده و با شرایط بهتری به استقبال آخرین بازی نیم فصل اول بروند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m7job

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم صبای قم به ماشین سازی تبریز پیوست
صید لیگ برتری رسول خطیبی؛

صبای قم به لیگ یک سقوط کرد
اختصاصی| پس از ماشین سازی؛

صبای قم همچنان به بازیکن سازی ادامه می‌دهد
اختصاصی| پدیده‌ای جوان درون دروازه قمی‌ها؛