تاریخ انتشار: 1396/08/12 23:52
کد خبر: 175285

مورد مشکوکی به نام محمدحسین کنعانی زادگان

با هر متر و معیاری که بسنجیم محمدحسین کنعانی‌زادگان آن‌قدر مدافع خوبی نیست که حتی در دوران بی‌تیمی و مصدومیت هم لایق دعوت شدن به تیم ملی باشد.
مورد مشکوکی به نام محمدحسین کنعانی زادگان

هر چقدر هم کی‌روش حرفه‌ای باشد و ما بیننده عامی فوتبال و هر چقدر هم که او پیچش مو ببیند و ما فقط مو را، باز هم نمی‌توان پذیرفت که او در بین مدافعان ایرانی یکی از بهترین‌هاست. یکی از پنج مدافع وسط برتر ایران. بازی‌های او و کیفیت فنی‌اش پیش چشم ماست. داریم به وضوح می‌بینیم که کند است که حتی اصول اولیه دویدن‌هایش، چرخش‌هایش، سر زدن‌هایش و ... ایراد دارد. می‌بینیم که هوش لازم برای یک مدافع وسط مدرن را ندارد. مگر می‌شود بازیکنی آن‌قدر حرفه‌ای و خوب باشد که فقط کیروش خوب بودنش را درک کند اما در همین لیگی که سرمربی تیم ملی با نوع دعوت از بازیکنان آن را به سخره گرفته او کلکسیونی از اشتباهات را داشته باشد؟! یادمان نمی‌رود در تیم امید ایران محمد خاکپور حاضر بود از روزبه چشمی در دفاع استفاده کند اما از کنعانی‌زادگان استفاده نکند.

گیریم که او بازیکنی مستعد باشد، اما نباید چشمه‌ای از این استعداد را در همین لیگ ببینیم؟ نباید فرقی بین مدافعی که یک سال بازی نکرده اما به تیم ملی دعوت می‌شود و مدافعی که یک سال مداوم بازی کرده، باشد؟ دیکته نانوشته که غلط ندارد!

کنعانی‌زادگان تنها مورد مشکوک دعوت شده به تیم ملی نیست. از این دست بازیکنانی که مخصوصا در اردوهای پایان فصل به تیم ملی دعوت شده‌ و بعد از آن قراردادی چرب با عنوان ملی‌پوش بسته‌اند و خبری هم از حضورشان در بازی‌های تیم ملی نشده کم نداشته و نداریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m7lpy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم جمعی ملی پوشان برای انتخاب تیم جدید