تاریخ انتشار: 1396/10/03 18:44
کد خبر: 167861

ویسی: هدف بقاء است/ تراکتور خیلی از ما بهتر بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تراکتورسازی برتر بود و خوب فوتبال بازی کرد و پیروز شد.
ویسی: هدف بقاء است/ تراکتور خیلی از ما بهتر بود

 عبدالله ویسی عصر امروز یک شنبه بعداز شکست تیمش برابر تراکتورسازی به خبرنگاران گفت: امروز مشکل کمبود بازیکن داشتم.

وی سپس با بیان اینکه تیم ما در حال و هوای بازی جام حذفی بود، گفت: امروز خوب کار نکردیم، تیم تراکتورسازی نسبت به بازی جام حذفی خیلی خوب ریکاوری کرده و آماده این بازی بود.

ویسی همچنین با اشاره به اینکه باید تیمش این نتیجه را جبران کند، گفت: تراکتور از نقاط ضعف ما به خوبی استفاده کرد. ما یک پنالتی نیز از دست دادیم. البته ناگفته نماند که آنها برای پیروزی بازی می ‌کردند ولی ما از نظر مهره امروز کمبود داشتیم.

وی سپس با اشاره به اینکه به تیم تراکتورسازی تبریک می ‌گویم چراکه آنها خوب بازی کردند، افزود: امروز خط دفاع را به زور جمع کردیم چراکه تعداد محرومان و مصدومان بالایی داشتیم.

ویسی با بیان اینکه بازیکنان زیادی از تیم ما جدا شده اند، ادامه داد: ما باید ۳ بازیکن اضافه کنیم، مالک جدید باشگاه خوب است، نیم فصل دوم هم به ۱۴ امتیاز نیاز داریم تا در لیگ برتر بمانیم.

سرمربی استقلال خوزستان همچنین گفت: هدف ما در لیگ برتر بقا است. البته برای جام حذفی هم برنامه هایی داریم و باید تلاش کنیم تا قهرمان شویم.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص کولی‌بالی گفت: او امروز با چهار پرواز به تبریز رسید و مجبور شدیم از او استفاده کنیم.

ویسی با اشاره به اینکه نمی ‌دانم خوش‌شانس بودیم یا بدشانس ولی اگر ضربه پنالتی گل می ‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم، ادامه داد: البته خوش شانس هم بودیم که گل های بیشتری دریافت نکردیم. البته امروز تراکتور بهتر بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m7mz5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عبدالله ویسی؛ به دنبال سومین پیروزی فصل مقابل گل‌محمدی است