تاریخ انتشار: 1397/09/10 22:04
کد خبر: 119461

میثاقیان: قول می‌دهم خونه به خونه را به بالای جدول بیاورم/ با استرس بازی می‌کنیم

سرمربی تیم خونه به خونه بابل با انتقاد از برنامه ریزی رقابت های فوتبال دسته یک کشور گفت: این برنامه ریزی اشتباه موجب شده که تیم ما 6 بازی را پشت سرهم در خارج از خانه بازی کند.
میثاقیان: قول می‌دهم خونه به خونه را به بالای جدول بیاورم/ با استرس بازی می‌کنیم

 اکبر میثاقیان، عصر شنبه پس از شکست تیمش برابر قشقایی شیراز در جمع خبرنگاران افزود: این بازی های پشت سر هم خارج از خانه کار ما را که در انتهای جدول قرار داریم، دشوار کرده و از آنجا که با اتوبوس راهی سفر می شویم فرصت اینکه بتوانیم روی نقاط ضعف و قوت تیم، کارهای اساسی انجام بدهیم، نداریم.

وی اضافه کرد: در این بازی، خیلی زود از روی نقطه پنالتی گل خوردیم اما بازیکنان ما تلاش خود را کردند و می توانستیم به گل هم برسیم که اینگونه نشد با این حال از بازیکنانم که با جان دل و بازی کردند، تقدیر می کنم.

سرمربی تیم خونه به خونه بابل ادامه داد: شک نکنید که من این تیم را همانگونه که سابقه دارم به بالای جدول خواهم آورد چرا که بازیکنان ما توان فنی بالایی دارند و از انتهای جدول جدا خواهند شد.

میثاقیان در مورد اعتراض به ضربه پنالتی هم اظهار داشت: داور قضاوت خوبی کرد اما بازیکنان ما که به صحنه نزدیک بودند، گفتند پنالتی صورت نگرفته و اعتراض من هم بر این اساس بود.

او گفت: تیم قشقایی شیراز امروز بازی خوبی انجام داد و در حالی که برای جبران گل خورده در حال حمله بودیم، گل دوم را هم در دقایق پایانی بازی دریافت کردیم و دیگر فرصتی برای جبران باقی نمانده بود.

وی گفت: قرار گرفتن تیم ما در انتهای جدول موجب شده بازیکنان با استرس وارد بازی شوند و همین امر کار ما را سخت خواهد کرد اما تمام این مشکلات را در نیم فصل دوم حل خواهیم کرد.

دیدار تیم های فوتبال قشقایی شیراز و خونه به خونه بابل از هفته پانزدهم رقابت های فوتبال دسته اول، عصر شنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم قشقایی پایان یافت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9vjy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ معارفه اکبر میثاقیان سرمربی جدید خونه به خونه
از نگاه دوربین سیاوش اسدالله نیا؛

اکبر میثاقیان تنها گزینه محتمل خونه به خونه
اختصاصی| با رفتن نادر از خونه به خونه؛