تاریخ انتشار: 1396/10/18 00:40
اختصاصی| اتفاقی جالب در فوتبال مازندران؛
کد خبر: 165737

شمشیر کانال های هواداری فوتبال بابل و قائمشهر در غلاف!

تعداد اندکی از هواداران نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل طی چند سال اخیر سعی در برهم زدن جو دوستی بین هواداران دو تیم داشتند و در این مدت اتفاقات ناخوشایندی را روی سکوهای دو ورزشگاه هفت تیر بابل و شهید وطنی قائمشهر شاهد بودیم.
شمشیر کانال های هواداری فوتبال بابل و قائمشهر در غلاف!

 کانال های هواداری دو تیم نیز بعضی مواقع به این اختلافات دامن زدند تا رنجش خاطر درصد بسیار بالایی از هواداران دو تیم را در پی داشته باشد و بارها شاهد اعتراض آنها در گروه های هواداری دو تیم و درخواست آنها از کانال های هواداری و لیدرهای دو تیم برای رفع این اختلافات بودیم.

و اما چند روز گذشته اتفاق جالب توجه و ارزشمندی از سوی دو کانال منتسب به فوتبال قائمشهر و بابل رقم خورد و شاهد حذف شدن تمام پست هائی که بر علیه فوتبال این دو شهر درج شده بود از روی خروجی دو کانال "هواداران و عاشقان فوتبال بابل" و "قائم اسپرت" بودیم.

ابتدا فکر کردیم اقدام ارزشمند این دو کانال مازندرانی موقّتی باشد ولی پس از گذشت چند روز شاهدیم ادمین های کانال های "قائم اسپرت" و "هواداران و عاشقان فوتبال بابل" عزم شان را جزم کردند تا به این فرهنگ سازی ادامه دهند و هیچ پستی علیه دو شهر درج نکنند تا مانع سرد شدن بیش از حد روابط هواداران دو تیم نساجی و خونه به خونه شوند و نکته جالب اینجاست که این روند را تا امروز که دو تیم مازنی اولین دیدار نیم فصل دوم شان را برگزار کردند نیز ادامه دادند.

این اتفاق جالب و ارزشمند، رضایت و خرسندی جمع کثیری از هواداران این دو تیم مازندرانی را در پی داشت و آنها امیدوارند این کار حسنه به سایر کانال ها و گروه های هواداری دو تیم و از همه مهمتر، به سکوهای دو ورزشگاه نیز کشیده شود تا اختلافات هواداران خونه به خونه و نساجی بیش از این نقل محافل رسانه های کشور از جمله برنامه 90 و سبب تضعیف دو تیم نشود.

بدون شک شبکه های مجازی و کانال های هواداری دو تیم، نقش بسیار زیادی در ایجاد اتحاد و احترام متقابل بین هواداران دو تیم خوب نساجی و خونه به خونه خواهند داشت و با شرایطی که این روزها رقم خورد امید می رود نقش این کانال ها نسبت به گذشته پررنگ تر شود.

شاید اگر هواداران نساجی و خونه به خونه به آن دسته از افراد انگشت شماری که احتمال می رود در جهت اختلاف و کینه توزی بین هواداران دو تیم گام برمی دارند مجال جولان ندهند و کمک کنند تا یکبار دیگر جو صمیمی و بسیار زیبایی که ابتدای دو فصل گذشته شاهدش بودیم دوباره حاکم شود، دربی های این دو تیم به یکی از دربی های پاک فوتبال ایران تبدیل شود.

دو تیم نساجی و خونه به خونه نمایندگان فوتبال مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4makbb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کفشگری: قصد داشتم برای نساجی قائمشهر بازی کنم نه نساجی تهران!
کنایه سنگین هافبک قائمشهری به مدیران نساجی؛

دلیل تغییر مکان محل تمرین خونه به خونه مشخص شد
برنامه ویژه نکونام برای بازی با نساجی؛