تاریخ انتشار: 1396/11/14 00:26
کد خبر: 161761

کار سخت بادران در برابر شهردار تبریز؛ تلاش شاگردان ربیعی برای عبور از تیم متحول شده

دیدار تیم های بادارن تهران وشهرداری تبریز در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته اول فردا شنبه چهاردهم بهمن ماه در ورزشگاه قدس تهران برگزار می گردد.
کار سخت بادران در برابر شهردار تبریز؛ تلاش شاگردان ربیعی برای عبور از تیم متحول شده

هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در حالی فردا در شهرهای مختلف برگزار می گردد که در یکی از حساس ترین بازی های این هفته، دو تیم بادران تهران و شهرداری تبریز در ورزشگاه قدس به مصاف هم می روند.

شاگردان محمد ربیعی در حالی در پنجمین بازی از دور برگشت به مصاف شهرداری تبریز می روند که شاگردان سیروس دین محمدی با انگیزه های بسیار وارد این میدان خواهند شد چرا که در چهار بازی گذشته در دور برگشت این بازی ها، توانسته اند با 9 امتیاز یکی از تیم های صدرنشین در بازی های برگشت این مسابقات باشند و روزهای خوبی را پشت سر می گذارند.

بادران اما در چها بازی گذشته خود علی رغم این که شکستی متحمل نشده است، نتوانسته نتایج مناسبی هم بگیرد و با یک پیروزی در برابر ایرانجوان بوشهر و سه تساوی مقابل تیم های فجرشیراز، ملوان بندر انزلی و آلومینیوم اراک، امتیازهای حساسی را از دست داده است و این بازی برای آنها می تواند حکم مرگ و زندگی باشد چرا که سایه تیم های نساجی، خونه به خونه و فجر را در نزدیکی خود احساس می کند و با یک لغزش ممکن است جایگاه خود را در خطر ببیند.

با نگاهی به آمار بازی های دو تیم به نکات خوبی می توانیم دست پیدا نماییم و این که متوجه شویم شرایط برای هر دو تیم چگونه در حال رقم خوردن می باشد.

بادرانی ها در نیم فصل اول از 17 بازی خود دارای 33 امتیاز شدند که به میانگین حدود 2 امتیاز در هر بازی (منهای یک) دست یافته اند که می تواند آمار خوبی باشد اگرچه تضمین کننده برای صعود نخواهد بود ولی با توجه به شرایط جدول نتیجه بدی هم نبود. اما نکته اینجاست که این تیم درچهار بازی گذشته خود، تنها توانسته 6 امتیاز کسب نماید و به میانگین 1/5 امتیاز در هر بازی دست یابد و این می تواند آژیر قرمز برای این تیم مدعی باشد که روند منفی را در نیم فصل دوم در پیش گرفته است.

بادران در نیم فصل اول از 17 بازی 27 گل به ثمر رسانده است که به طور میانگین در هر بازی 1/5 گل می باشد اما در چهار بازی گذشته خود از چهار بازی برگزار شده، تنها چهار گل به ثمر رسانده است که در این زمینه هم آمار نسبت به نیم فصل اول منفی می باشد.

تنها نکته مثبت بادران در چهار بازی گذشته نسبت به بازی های نیم فصل اول، به کم گل خوردن این تیم بر می گردد که در نوع خود بسیار دارای اهمیت می باشد. این تیم در 17 بازی نیم فصل اول 18 گل دریافت نمود، یعنی به طور میانکین هر بازی یک گل(به اضافه یک) ، ولی در چهاربازی نیم فصل دوم تنها یک گل دریافت نموده که می تواند یک امتیاز بسیار مهم برای این تیم در این برهه از زمان باشد.

شاگردان ربیعی البته از این جهت خوش شانس بودند که نفت مسجد سلیمان نیز نتوانست بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر بگذارد تا فاصله اش بیشتر از این نشود و به همین خاطر علی رغم نتایج نچندان مناسب در چهار بازی قبل که به میانگین 1/5 امتیاز از هر بازی دست یافته اند، امیدوار هستند با پیروزی بر شهرداری تبریز که حریف متحول شده ای می باشد، هم چنان خود را در صدر جدول و در یکقدمی نفت مسجدسلیمان ببینند و منتظر لغزش این تیم باشند.

اما در آنسوی میدان شاگردان سیروس دین محمدی که درنیم فصل دوم متحول شده اند، قرار دارند، تیمی که در نیم فصل دوم از عملکرد بسیار خوبی برخوردار می باشد.

این تیم در نیم فصل اول از17 بازی تنها توانسته بود 14 امتیاز کسب نماید یعنی به طور میانگین در هر بازی 75 صدم درصد که می تواند آمار فاجعه باری برای این تیم باشد. اما شاگردان دین محمدی در نیم فصل دوم از چهار بازی گذشته خود دارای 9 امتیاز شده و به میانگین 2/25 امتیاز در هر بازی رسیده اند که نشانگر رشد چشمگیر این تیم در این چند بازی بوده است.

از نکات مثبت شهرداری تبریز در نیم فصل دوم و در مقایسه با نیم فصل اول، می توان به تفاوت گل های زده اشاره نمود که بسیار قابل توجه می باشد. این تیم در 17 بازی نیم فصل اول تنها توانسته بود 11 گل به ثمر برساند در حالی که این تیم در چهار بازی گذشته خود 6 گل به ثمر رسانده و توانسته یک آمار فوق العاده از خود بجا بگذارد.

از مهم ترین نکته این تیم در چهار بازی گذشته در قیاس با نیم فصل اول می توان به گل های خورده اشاره نمود که این تیم د ر17 بازی نیم فصل اول 20 گل دریافت نموده است، در حالی که در چهار بازی نیم فصل دوم تنها 2 گل خورده است و این می تواند جهش بسیار متاسب این تیم در همه زمینه ها در نیم فصل دوم باشد.

با توجه به آمار ذکر شده و علی رغم این که جایگاه دو تیم در کجای جدول قرار دارد، به این نتیجه می رسیم که بادران غلی رغم میزبانی یک روز سخت رو پیش رو خواهد داشت و اگر نتواند از این بازی سه امیتاز کامل را دریافت نماید باید منتظر روزهای سخت تری هم باشد.  

شاگردان محمد ربیعی تا قبل از این بازی از 21 دیدار گذشته خود 39 امتیاز کسب نموده و در رده دوم جدول ایستاده اند و شهرداری تبریز با کسب 23 امتیاز در رده چهاردهم جدول جا خوش کرده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4malg8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک/ تکذیب شایعه ترک سرمربی استقلالی از تبریز

حرکت عجیب سرمربی شهرداری تبریز در بازی با ملوان!
اختصاصی| هدف دین‌محمدی چه بوده؟!

سه روز تمرین و سه مصدوم روی دست دین‌محمدی؛ صدای بازیکنان در آمد!
اختصاصی| شرایط تمرینی سخت برای بازیکنان شهرداری تبریز در اواسط فصل؛