تاریخ انتشار: 1396/10/16 20:26
کد خبر: 165935

لیگ یک/ تکذیب شایعه ترک سرمربی استقلالی از تبریز

باشگاه شهرداری تبریز جدایی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه که در رسانه‌ها نشر داده می‌شود را قویاً تکذیب می‌کند.
لیگ یک/ تکذیب شایعه ترک سرمربی استقلالی از تبریز

 سایت باشگاه شهرداری تبریز نوشت: «در روزهای آتی شاهد گسترش و انتشار شایعات در شبکه‌های اجتماعی و مجازی پیرامون جدایی سیروس دین محمدی سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز هستیم که توسط شبکه‌های اجتماعی معلوم‌الحال در فضای مجازی نقل می‌شود. 

پیرو انتشار این خبر، باشگاه شهرداری تبریز ضمن تکذیب جدایی سیروس دین محمدی و یا ترک تمرینات، این اقدام مدیران کانال‌های شبکه‌های مجازی را به‌شدت غیراخلاقی و غیرقانونی دانسته و حق پیگیری قضایی در این خصوص را از طریق مراجع ذیصلاح را برای خود محفوظ می‌داند. 

امیر قادری مدیر رسانه تیم فوتبال شهرداری تبریز نیز در این خصوص گفت: نمی‌دانم برخی افراد از چنین حواشی چه سودی می‌برند که به انتشار این‌چنین خبرها و شایعات بی‌اساس دست می‌زنند. سیروس دین محمدی بعد از آخرین جلسه تمرینی تیم، اکنون به همراه بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال شهرداری تبریز در اردوی پیش از بازی تیمشان در کرمان حضورداشته و با تلاش یکدیگر تلاش می‌کنند تا تیم را برای حضوری قدرتمند در نیم فصل دوم این رقابت‌ها آماده کنند. 

وی افزود: فردا یکشنبه از ساعت 14:00 در اولین هفته از دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف مس کرمان خواهیم رفت و وقتی برای پرداختن به حواشی بی‌پایه نداریم. امروز نیز بعد از تمرین مختصری که به زدن ضربات ایستگاهی اختصاص داشت، بازیکنان در هتل محل اقامتشان حاضر شدند تا بعد از استراحتی کوتاه در جلسه آنالیز حاضر شوند».


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k56ed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حرکت عجیب سرمربی شهرداری تبریز در بازی با ملوان!
اختصاصی| هدف دین‌محمدی چه بوده؟!

سه روز تمرین و سه مصدوم روی دست دین‌محمدی؛ صدای بازیکنان در آمد!
اختصاصی| شرایط تمرینی سخت برای بازیکنان شهرداری تبریز در اواسط فصل؛

شهرداری با دین‌محمدی نباخت/ افاضلی در حسرت برد
تساوی صبا و شهرداری تبریز در قم؛