تاریخ انتشار: 1395/10/16 14:57
کد خبر: 237961

مدافع گسترش: کمالوند پدرم را راضی کرد تا به فوتبال بیایم

مدافع جدید تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز می‌گوید با جدایی از ماشین‌سازی دوست داشت دوباره شاگرد فراز کمالوند شود.
مدافع گسترش: کمالوند پدرم را راضی کرد تا به فوتبال بیایم

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد نصرتی درخصوص جدایی‌اش از ماشین‌سازی اظهار داشت: من در مجموعه گسترش‌فولاد یکسال خوب را سپری کردم و نتایج خوبی هم پارسال کسب کردیم.

وی ادامه داد: در اواخر سال گذشته مصدوم شدم که همین علت هم باعث شد تمدید قراردادم با گسترش‌فولاد با تاخیر مواجه شود و در آن برهه هم آقای خطیبی محبت کردند و با دعوت ایشان به ماشین‌سازی ملحق شدم ولی شرایط به گونه‌ای رقم خورد که نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم. من دوران موفقی در ماشین‌سازی نداشتم اما برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

مدافع جدید گسترش‌فولاد درباره بازگشتش به این تیم نیز گفت: با جدایی از ماشین‌سازی مدیران باشگاه گسترش‌فولاد با بنده تماس گرفتند و از آن جایی که فراز کمالوند به نوعی مرا به سمت فوتبال سوق داده است، تصمیم گرفتم دوباره به این تیم بازگردم.

این مدافع باتجربه با اشاره به شرایط منحصر به فرد گسترش فولاد در فوتبال ایران تصریح کرد: معتقدم برای پیشرفت یک بازیکن در فوتبال آرامش و تمرکز لازم است که خوشبختانه در مجموعه گسترش‌فولاد این عوامل وجود دارد و امیدوارم در نیم فصل دوم با کوشش فراوان کمک شایانی به این تیم انجام دهم.

وی با بیان اینکه فوتبال خود را مدیون کمالوند است، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم آقای کمالوند بود که مرا به سمت فوتبال سوق داد، وقتی نوجوان بودم و پدرم برای روی آوردن به فوتبال با من مخالفت می‌کرد این آقا فراز بودند که پدرم را راضی کردند تا به فوتبال بیایم به همین خاطر باز هم دوست داشتم مجدداً با فراز کمالوند همکاری داشته باشم.

نصرتی در پایان برای کسب رتبه‌های بالایی جدول همراه با تیم جدیدش ابراز امیداوری کرده و افزود: قطعا در نیم فصل دوم بهتر از نیم فصل اول نتیجه خواهیم گرفت و هدفگذاری باشگاه نیز کسب رده‌های بالایی جدول است، لذا ما تلاش می‌کنیم در کنار بازی‌های قابل قبول، نماینده خوبی برای آذربایجان در لیگ‌برتر باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mb5m8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلعتبری با سایپا به توافق رسید