تاریخ انتشار: 1395/10/27 19:19
کد خبر: 235485

قرار نبود در ژانویه قهرمان شویم ، پیانیچ مشکل عضلانی داشت

قرار نبود در ژانویه قهرمان شویم ، پیانیچ مشکل عضلانی داشت

مکس آلگری اعتراف می‌کند که این باخت برای یووه یوونتوس محسوب می‌شود، اما در عین حال هیچ‌کس منتظر نبود ما در ژانویه قهرمان شویم. بیانکونری چهارمین شکست این فصلش را متحمل شد، تنها یک شکست کمتر از تمام شکست‌هایشان در فصل گذشته!

 

او بعد از بازی به مدیاست پرمیوم گفت: ضربات شروع مجدد و کارت های زرد زیادی در بازی بود و چندان فوتبالی در جریان نبود. این پسرفت بدی برای ما بود، اما ما هنوز شانس این را داریم که 4 امتیاز بالاتر از تیم دوم باشیم و هیچ کس هم فکر نمی‌کرد که ما قرار است در ژانویه قهرمان لیگ شویم. تیم‌های بهترین کل زندگی‌شان را برابر ما بازی می کنند، مثل همین بازی یا بازی برابر جنوا، بنابرین همیشه باید انرژی‌مان را بالا نگه داریم و همه چیز را در اختیار تیم بگذاریم، چون حریف همین کار را خواهد کرد. جدال‌هایی در پیش داریم و باید برای هر امتیاز از الان تا 28 می بجنگیم، آسان نخواهد بود.

 

کالینیچ و بادلی پیروزی سزاوارانه‌ای برای فیورنتینا به ارمغان آوردند و درحالیکه ایگوایین تنها تسلایی دیرهنگام به یووه بخشید.

 

ما در نیمه‌ی اول توپ را خوب به گردش در نیاوردیم، در نیمه‌ی دوم کمی بهتر شدیم. در کل اشتباهاتمان بیش از حد بود و توپ از دفاع خوب منتقل نمی‌شد، این به فیورنتینا اعتماد به نفس داد تا ما را تحت فشار قرار دهد. رم و ناپولی پشت سر ما هستند، پس این مبارزه تا پایان ادامه دارد، اما باید از این شکست بیاموزیم. نمایش کمتر از 100٪ کافی نیست، چرا که حریف بیشتر از 100٪ ― ِ توانش را برابر به نمایش خواهد گذاشت.

 

بعضی از تصمیمات تاکتیکی آلگری موجب سردرگمی هواداران شد، مثلا پیانیچ به بازی نیامد:

 

در جلسات تمرینی دیروز پیانیچ مشکل ماهیچه‌ای ناچیزی داشت و با توجه به بازی‌هایی که در هفته‌های آینده خواهیم داشت، نمی‌خواستم در موردش خطر کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mb6dw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


من و پائولو نسبت به حرکات هم حسِ ششم داریم