تاریخ انتشار: 1396/04/07 12:48
کد خبر: 200261

علی جباری: فشار روحی و روانی روی استقلال زیاد است/ به هیات مدیره جدید آبی‌ها امیدوارم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: به هیات مدیره جدید امیدوارم و معتقدم استقلال باید به دوران اوج خود در باشگاهداری بازگردد.
علی جباری:

فشار روحی و روانی روی استقلال زیاد است/ به هیات مدیره جدید آبی‌ها امیدوارم

به گزارش فرتاک ورزشی ،علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال به خبرنگار برنا گفت: به شخصه به هیات مدیره جدید امیدوارم و معتقدم استقلال باید به دوران اوج خود در باشگاهداری بازگردد. استقلال زمانی در رشته های مختلف مانند والیبال و بسکتبال تیمداری می کرد و من امیدوارم این هیات مدیره رشته های تحت پوشش استقلال را گسترش دهند، البته نه فقط برای آقایان بلکه در دو بخش آقایان و بانوان.

وی افزود: پیشکسوتان مشکلات فراوانی دارند و هیات مدیره باید به آنها هم توجه زیادی داشته باشد. ضمن آنکه مسائل و مشکلات جاری باشگاه نیز باید به خوبی رفع و رجوع شود من معتقدم دوستان در هیات مدیره جدید بار سنگینی بر دوش دارند و البته اگر کمکی از دست ما هم بر بیاید ما در خدمت نام و مکتب استقلال هستیم.

سلطان استقلال درباره یارگیری آبی پوشان در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: استقلال عملکرد موفقی در نقل و انتقالات داشته است اما نباید فراموش کنیم که فشار روحی و روانی روی استقلال زیاد است و از فصل گذشته نیز بیشتر است و البته کادر فنی در این موضوع نقش کلیدی دارد.

جباری در پایان خاطرنشان کرد: به بازیکنانی که به تازگی به استقلال آمده اند می گویم که اینجا زیر ذره بین هستند و باید خود را به خوبی با شرایط جدید عادت دهند تا بتوانند به موفقیت برسند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4meal5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توافق هافبک استقلال با سایپا