تاریخ انتشار: 1397/07/04 14:08
کد خبر: 128813

برانکو با تنها مهره اضافی‌اش دنبال فریب استقلال؟

در فاصله دو روز مانده به دربی برانکو تیمش را پشت درهای بسته تمرین داد تا کسی از نقشه‌هایش سر در نیاورد.
برانکو با تنها مهره اضافی‌اش دنبال فریب استقلال؟

 هر چند تیم او آنقدر بازیکن کم دارد که ابهامات زیادی درباره ترکیب اصلی‌اش وجود ندارد و آنچه بیشتر پنهان و مبهم به نظر می‌رسد، استراتژی او در این مسابقه و جزییات مربوط به سیستم و شرح وظایف بازیکنان در زمین است.
این گزارش تمرین مختصری است که سایت رسمی باشگاه پرسپولیس از تمرین عصر سه شنبه داده: «سرخپوشان تمرین امروز سه‌شنبه سوم مهرماه 1397 را پس از صحبت‌های کوتاه برانکو، با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مارکو آغاز کردند. بازیکنان در نخستین مرحله تمرین در 3 گروه به فوتبال هدفمند و تحت فشار روی آوردند. سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه زیر نظر برانکو به ارسال از جناحین و ضربه سر به سمت دروازه کوچک پرداخته و گروه دوم نیز با زلاتکو، شوتزنی را در دستور کار قرار دادند. مهم‌ترین برنامه قرمزپوشان در تمرین، سانتر از جناحین و مرور کارهای دفاعی، حمله و ضربه به سمت دروازه بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد. پس از آن بازیکنان بدن‌ها را سرد کردند و راهی رختکن شدند. محسن ربیع‌خواه هم در کلیه مراحل تمرین، همبازیانش را همراهی کرد. علی علیپور، گادوین منشا و علیرضا بیرانوند پس از پایان تمرین، برنامه و تمرینات ویژه‌ای را برای گلزنی و مهار دروازه‌بان در دستور کار قرار دادند.»
واقعیت این است که از این گزارش مختصر چیزی بیرون نمی‌آید و دستگیرتان نخواهد شد اما با نگاهی به تصاویر این تمرین به نظر می‌رسد گادوین منشا در ترکیب اصلی نیست. هر چند او در اضافه‌کاری بعد از تمرین کنار علیپور حسابی بیرانوند را محک زده‌اند اما اگر ملاک‌مان فوتبال دستگرمی تمرین باشد، منشا نیمکت نشین است و احتمالا سیامک نعمتی در خط حمله بازی می‌کند. این مساله البته با توجه به نمایش خوب منشا در بازی با الدحیل و اینکه او فعلا به نوعی روی بورس است می‌تواند منجر به اعتراض‌هایی به تصمیم برانکو شود اما هواداران پرسپولیس آنقدر پروفسور را قبول دارند که بعید است قبل از دربی به چنین تصمیمی اعتراض کنند.
البته بعید هم نیست برانکو خواسته باشد رسانه‌ها و استقلالی‌ها را گول بزند چرا که از همان تصاویر تمرین عصر سه شنبه مشخص است مصلح هم جزو بازیکنان اصلی است که بعید به نظر می‌رسد برانکو چنین ریسکی را در بازی با رقیب دیرینه انجام دهد. اگر اینگونه باشد به نظر می‌رسد با اینکه دست برانکو روی نیمکت خالی است اما او با همان یکی دو مهره اضافی هم خوب بازی می‌کند و تا ساعتی قبل از شروع بازی ترکیب تیمش را لو نخواهد داد و البته سیستم تیمش را تا لحظه شروع مسابقه رو نمی‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjpv5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دوران عجیب چشمی در استقلال