تاریخ انتشار: 1395/11/29 14:06
کد خبر: 228537

پرسپولیس رویای همه را خراب کرد و برد!

پیروزیِ مهم استقلال در فولادشهر و مسابقه ساده تراکتورسازی در برابر سیاه‌جامگان، این تصور را به وجود آورده بود که در پایانِ هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، فاصله پرسپولیس با جدی‌ترین رقبا برای قهرمانی کاهش پیدا خواهد کرد.
پرسپولیس رویای همه را خراب کرد و برد!

شاگردان برانکو اما همه 3 امتیاز دیدار با سپاهان را به دست آوردند تا یک هفته بعد از دربی، اجازه کم‌شدن فاصله با تیم‌های رقیب را ندهند. پیروزی دشوار در برابر تیم ویسی، از بحرانی‌شدن شرایط پرسپولیس جلوگیری کرد و بار دیگر آرامش را به اردوی این تیم بازگرداند. شاید مقایسه برخورد طارمی و مسلمان در پایان این بازی با برخورد این دو ستاره در پایان دربی، برای پی‌بردن به تفاوتِ شرایط پرسپولیس در این دو دیدار کافی باشد. 

آن‌ها که بعد از نبرد با استقلال تا آستانه درگیری فیزیکی پیش رفته بودند، این بار بلافاصله بعد از پایان بازی به هم رسیدند تا با یکِ حرکتِ تمرین‌شده، شادی‌شان را روبروی دوربین‌ها به نمایش بگذارند.

شکست‌دادن سپاهان در یک مسابقه فرسایشی، پیامِ پرسپولیس را به تیم‌های رقیب رساند. پسران ایوانکوویچ به هیچ قیمتی قصد ندارند از قهرمانیِ لیگ دست بکشند و حتی شکست در دربی نیز، تبدیل به عاملی برای توقف آن‌ها نشده است. پرسپولیس در هشت بازی باقی‌مانده لیگ برتر، تنها سه بار برای بازی با نفت آبادان، ماشین‌سازی و سیاه‌جامگان از تهران خارج خواهد شد و 5 دیدار دیگر را در پایتخت و با حضور هوادارانش برگزار خواهد کرد. نزدیک به یک دهه از آخرین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر می‌گذرد و به نظر می‌رسد قرمزها، دیگر اجازه نخواهند داد که هیچ تیمی، برای تمدیدِ این دوره زمانی رویاپردازی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ml7nj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخر هفته سخت سرخابی‌ها در پایتخت/ دعوای دوم استقلالی‌ها در روز جنگ بی‌پول‌ها
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال

سوال اصلی که برانکو آن را بی جواب گذاشته
هدف از خرید آرام طبع چه بود؟