تاریخ انتشار: 1395/12/24 10:56
کد خبر: 223113

بختیاری زاده:استقلالی ها با دست خودشان بنایی که ساختند را خراب نکنند

پیشکسوت استقلال گفت:باید تا لحظه آخر امید داشته باشید، پس استقلال هم باید تا جایی که می شود، برای قهرمانی بجنگد.
بختیاری زاده:استقلالی ها با دست خودشان بنایی که ساختند را خراب نکنند

سهراب بختیاری زاده  در رابطه با برتری استقلال مقابل لوکوموتیو ازبکستان اظهار داشت: اول از همه به استقلال و هوادارانش به خاطر این پیروزی بزرگ تبریک می گویم. بازی آسان در فوتبال وجود ندارد و شکل تیمی حریف هم طوری بود که این بازی را برای استقلال سخت تر می کرد. لوکوموتیو تیم قدرتمندی بود و در بازی های آینده به نظرم یکی از مدعیان صعود خواهد بود.

وی افزود: با توجه به شکل بازی لوکوموتیو امتیاز گرفتن از این تیم بسیار مشکل بود و دیدید که روی گل اول نیز فرشید اسماعیلی روی حرکت انفرادی خود توپ را وارد دروازه کرد. این گل ادامه کار را برای استقلال هموار کرد تا در نیمه دوم نزدیک تر به دروازه خودی بازی کند و بتواند روی ضد حمله نیز برنامه داشته باشد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: استقلال خیلی منطقی بازی کرد. خیلی سخت بود که به لوکوموتیو موقعیتی ندهد و خودش نیز صاحب موقعیت های صددرصد گل شود. استقلال این روزها خوب بازی می کند و امیدوارم به این روند ادامه دهد. تنها مساله شرایط مدیریتی این باشگاه استقلال که نیاز دارد بعد از یک نیم فصل سخت، در روزهایی که تیم اوج گرفته، مشکلات مالی را حل کند.

بختیاری زاده درباره ادامه جنگ لفظی بازیکنان و اعضای هیات مدیره استقلال در رسانه ها گفت: در این ماجرا که اصلا شکل خوبی ندارد و در هیچ جای دنیا هم نیست، هم بازیکنان باید تحمل داشته باشند و هم هیات مدیره. بازیکنان استقلال آن چیزی که خودشان ساختند و بعد از روزهای تلخ ابتدای فصل تیم را به اینجا رساندند، نباید به خاطر این مسائل حاشیه ای خراب کنند. حتی شرایط بد مالی هم نباید ضربه ای به پیکر استقلال بزند. بازیکنان استقلال به خصوص بزرگترهای تیم باید بدانند که الان وقت بزرگی کردن است تا مشکلات استقلال حل شود.

وی درباره حضور کی روش در ورزشگاه آزادی افزود: استقلال بازیکنان جوان خیلی خوبی دارد که می توانند در آینده به تیم ملی کمک کنند. این دیگر نظر کادرفنی تیم ملی و شخص کی روش است که از کدام بازیکنان دعوت کند. استقلالی ها باید تمرکز خود را روی گرفتن سهمیه، صعود در آسیا و حتی جنگیدن تا آخرین لحظه برای قهرمانی بگذارند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که شانسی برای قهرمانی تیمش قائل است، بیان داشت: فوتبال مثل زندگی می ماند و باید تا لحظه آخر امید داشته باشید. استقلال هم باید تا جایی که می شود، بجنگد. این تیم جوان است و از سال های اخیر نتایج بهتری کسب کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlm9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو بازیکنی که منصوریان را رو سفید کردند