تاریخ انتشار: 1395/08/01 16:23
کد خبر: 253861

اتحاد و همدلی رمز موفقیت شهرداری فومن در برد مقابل داماش گیلان

در ادامه رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور شهرداری فومن میهمان خود داماش گیلان را با یک گل شکست داد.
اتحاد و همدلی رمز موفقیت شهرداری فومن در برد مقابل داماش گیلان

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، این بازی در حالی زیر بارش باران شدید برگزار شد که دوتیم گیلانی به دنبال کسب ۳ امتیاز برای صعود به بالای جدول بودند. در ابتدا ی نیمه اول دوتیم علی رغم زمین لغزنده صاحب چند موقعیت نصف و نیمه شدند که در یکی از همین صحنه ها محمد طالبی بازیکن شهرداری فومن از پشت محوطه جریمه با یک شوت دروازه داماش را باز نمود. سپس این تیم داماش بود که طی چند حرکت متوالی و پاس های ممتد به دروازه تیم. شهرداری میزبان نزدیک شد اما ضربات آخر شان ره به جایی نبرد و دوتیم نیمه اول با همان تک گل میزبان به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم این تیم داماش بود که برای جبران گل خورده حملات زیادی به روی دروازه شهرداری فومن انجام داد ولی. هر چه زد در نهایت به دربسته خورد تا داماش گیلان بازنده این دیدار باشد .

حاشیه :در این رقابت تماشاگران داماش گیلان با تشویق از پیش تمرین شده و هماهنگ ۹۰ دقیقه تمام تیمشان را مورد حمایت قرار دادند.

هواداران شهرداری فومن هم که نمیخواستند از از هوادار حریف کم بیاورند تشویق های خود را مداوم و 90 دقیقه ای انجام دادند.

در ادامه این حاشیهها این دیدار فحاشی یکی از هواداران داماش به حسن اشجاری:در قسمتی از بازی در نیمه اول  که شهرداری فومن یک اوت دستی کسب کرد حسن اشجاری برای پرتاب اوت اقدام کرد که یکی از هواداران داماش گیلان شروع به فحاشی کرد که با اعتراض کاپیتان محبوب فومنی ها همراه شد.

 لازم به ذکر است که خبرنگار ما در این صحنه حضور داشته و این موارد را تایید می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mn9by

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی شهرداری فومن-داماش گیلان