تاریخ انتشار: 1395/07/03 17:24
کد خبر: 259613

بگوویچ همچنان مرد اول لیگ یک

با گذشت هشت هفته از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تیم گل گهر سیرجان با هدایت وینکو بگوویچ تنها تیم بدون باخت بازی ها هستند.
بگوویچ همچنان مرد اول لیگ یک

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، البته پیش از برگزاری بازی های هفته هشتم تیم های مس کرمان و پارس جنوبی جم هم بدون شکست بودند که طلسم شکست ناپذیری این تیم ها هم شکسته شد. همان طور که در جریان قرار گرفته اید در هفته هشتم مس کرمان در خانه تیم ملوان تن به شکست دو بر یک داد و پارس جنوبی جم در خانه با دو گل مغلوب اکسین البرز شد.

با هفته های سپری شده بهترین خط حمله هم در اختیار تیم وینکو است. 16 گل در 8 بازی معدل 2 گل در هر بازی را برای این تیم به ثبت رساند و این نشان می دهد تیم گل گهر با ارایه بازی های شایسته ای در صدر جدول قرار گرفته است. با ادامه این روند صعود به لیگ برتر برای این تیم دور از دسترس نخواهد بود.

بهترین خط دفاعی هم هم چنان به تیم پارس جنوبی جم اختصاص دارد. با دو گلی که این تیم در بازی با تیم اکسین البزر دریافت کرد شمار گل های خورده این تیم به 3 گل رسید. معدل گل خورده این تیم در هر بازی کمتر از نیم گل است. هر چند این تیم در فاز تهاجمی اصلا عملکرد قابل قبولی را نداشته و به همراه تیم های فولاد یزد و خیبر خرم آباد کمترین گل زده را داشته است. 8 گل در 4 بازی بدین معنی است که این تیم در هر بازی نیم گل زده است!

این نشان می دهد برای موفقیت فقط خوب دفاع کردن کافی نیست و باید در کنار خوب دفاع کردن خوب هم حمله کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mnnb5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استاد و شاگرد در لیگ یک به هم رسیدند