تاریخ انتشار: 1395/06/25 16:54
کد خبر: 261285

۷ خبر از پرسپولیس یک روز قبل از دربی ۸۳

۷ خبر از پرسپولیس یک روز قبل از دربی ۸۳



۱- در جلسه هماهنگی دربی ۸۳ که محمود خوردبین از طرف پرسپولیس در آن حضور پیدا کرده بود؛ مقرر شد لباس تیم فوتبال پرسپولیس یک دست قرمز و لباس دروازه بان این تیم سبز با شورت ورزشی مشکی و جوراب مشکی باشد.

۲- علی پروین تماشاگر ویژه دربی ۸۳ خواهد بود. او در اردوی پرسپولیس به بازیکنان این تیم قول داد که برای تماشای بازی به استادیوم آزادی خواهد آمد. با اینکه علی پروین مشکل قلبی دارد و پزشک معالجش خیلی موافق حضور او در میادین فوتبالی نیست در اردوی پرسپولیس به بازیکنان این تیم گفت اگر بخواهد برای تماشای بازی به استادیوم می آیم! او در اردوی پرسپولیس خطاب به بازیکنان گفت از بازی اتان لذت می برم. هر که نزد علی پروین می آمد اسطوره پرسپولیس حرفی به او می زند. توصیه هایی هم به کمال کامیابی نیا داشت و نقش حساسی که وی در بازی فردا ایفاء می کند.

۳- برانکو ایوانکوویچ امروز آخرین تمرین تیمش را در زمین شماره ۲ آزادى برگزار مى کند تا بلافاصله، تیم راهى هتل آکادمى شوند. تمرین امروز سرخپوشان ساعت ١٧ برگزار خواهد شد.

۴- شماره هشت محبوب پرسپولیسى ها در اردوى این تیم حضور یافت. على کریمى که دوستى دیرینه اى با برانکو ایوانکوویچ دارد، دومین اسطوره سرخ ها بود که در اردوى این تیم حضور یافت.

۵- پرسپولیسی ها می خواهند امشب برای بازیکن تیمشان جشن تولد بگیرند. بعد از پایان تمرین و زمانی که بازیکنان در هتل آکادمی مستقر شدند قرار است چند بازیکن این تیم، طی تدارکاتی که دیده اند برای حسین ماهینی جشن تولد بگیرند.

۶- دیروز مدیران پرسپولیس پاداش بردهای اخیر را به بازیکنان دادند تا آن‌ها را از لحاظ مالی هم شارژ کنند. مدیران این کار را در آستانه دربی انجام دادند تا تاثیر بیشتری روی بازیکنان بگذارد.

۷- باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران پرسپولیس برای حمایت از تیم محبوبشان در دربی روز جمعه دعوت کرد. در بخشی از متن این اطلاعیه آمده است: اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با انگیزه و انرژی فراوانی که از شما هواداران دریافت خواهند کرد، فارغ از شرایط جدول، هیچ حریفی را دست کم نخواهند گرفت و روز جمعه نیز چنین خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mnwew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین کری دربی را محسن مسلمان خواند+عکس