تاریخ انتشار: 1402/05/15 15:01
موفقیت مربی لیگ برتری در لیگ دسته سوم؛
کد خبر: 1485

مرتضی زاده با کویرمقوا درخشید

رضا مرتضی زاده سرمربی تیم کویرمقوا موفق شد به همراه‌ این تیم به لیگ دسته دوم صعود کند
مرتضی زاده با کویرمقوا درخشید

 رضا مرتضی زاده که در لیگ برتر دستیار سال‌های گذشته مجید جلالی و محمد ربیعی بود با حضور در لیگ دسته سوم فوتبال ایران موفقیت چشمگیری را کسب کرد.

رضا مرتضی زاده یکی از مربیان سازنده فوتبال تهران است او در سال‌های گذشته دستیار مجید جلالی در پیکان بود و پس از آن همراه با این مربی به نساجی و گل گهر سیرجان هم رفت.

ستاره‌های زیادی مثل شهریار مغانلو، سیامک نعمتی، ارسلان مطهری، محمد نادری و پیام نیازمند از شاگردان مرتضی زاده در رده‌های پایه فوتبال تهران محسوب می‌شوند.

مرتضی زاده پس از چند سال همکاری با جلالی، راهی مس رفسنجان شد و دو فصل هم به عنوان دستیار در کادر موفق محمد ربیعی در رفسنجان حضور داشت. او اما حالا در تصمیمی جالب، قید کار در لیگ برتر زد و راهی لیگ دسته سوم شد تا با یک تیم تهرانی تازه متولد شده اتفاق جالبی را رقم بزند.

مرتضی زاده در حالی که تیم کویرمقوای تهران تا پیش از حضور او در نیم فصل اول لیگ دسته سوم در رده های پایین جدول قرار داشت و شانسی برای صعود نداشت، در نیم فصل دوم با کسب نتایجی باورنکردنی و بردهای متوالی دو هفته زودتر از پایان این مسابقات کویرمقوا را به عنوان تیم اول به لیگ دسته دوم فرستاد.

او حالا قصد دارد فصل آینده هم در لیگ دسته دوم با کویرمقوا اتفاق ویژه‌ای را رقم بزند و این تیم را طی دو سال از سطح چهارم فوتبال ایران راهی سطح دوم کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqyw2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکایت چند تیم از کویر مقوا برای استفاده بازیکن غیره مجاز/ مدیرعامل داماش تهران؛ این تیم باید سقوط کند نه صعود

مربی لیگ برتری خوش قدم بود/خط و نشان مرتضی زاده برای رقبا!
کویر مقوا تهران ۳ _ ۰ ملوان ب بندرانزلی

کویرمقوا به صدر نزدیک تر شد/۲ امتیاز شیرین ترازعسل!
با اعلام رای کمیته انضباطی پارسیان نقره داغ شد؛