تاریخ انتشار: 1396/02/25 14:33
اختصاصی| سرمربی شهرداری کاشان مطرح کرد؛
کد خبر: 210637

حسین اشرف: در صورت صعود بودجه 10 میلیاردی تصویب شده است/ برای بازی داماش فیلم‌بردار فرستادیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری کاشان کاشان معتقد است که به احتمال بیش از 80درصد به لیگ یک صعود خواهند کرد.
حسین اشرف: در صورت صعود بودجه 10 میلیاردی تصویب شده است/ برای بازی داماش فیلم‌بردار فرستادیم

به گزارش فرتاک ورزشی، محمدحسین اشرف سرمربی تیم فوتبال شهرداری کاشان درخصوص بازی با برق جدید گفت: بازی خیلی سختی است و هر تیمی روز بد و خوب زیادی دارد که امیدوارم فردا روز خوب ما باشد و هرچه خدا بخواهد اتفاق خواهد افتاد. گرچه تماشاگرانمان را در اختیار نداریم، اما میزبان هستیم و از امتیازات میزبانی نهایت استفاده را خواهیم برد.

وی درخصوص بازی با داماش گیلان و همچنین شهرداری فومن که نیمه تمام مانده بود گفت: بازی با شهرداری فومن قرار بود روز شنبه این هفته برگزار شود که آنها به کاشان نیامدند و به همین دلیل، آقای فتاحی رای را 3-0 به سود تیم ما اعلام کرد و بازی داماش نیز فدراسیون فوتبال بازی را 6-0 به سود تیم اعلام کرد زیرا ما 3-0 جلو بودیم و به دلیل عدم حضور تیم حریف، سه گل دیگر افزوده شد و بازی 3+3، یعنی 6-0 شد.

اشرف درخصوص احتمال صعود تیم کاشان به لیگ یک گفت: ما در بازی فردا هیچ مصدوم و محرومی نداریم و با تمام قوا بازی خواهیم کرد. ما به احتمال 80درصد به طور مستقیم و به احتمال 20درصد به بازی پلی‌آف رفته و راهی لیگ یک خواهیم شد. مسئولین باشگاه بابت پاداش صعود تیم ما به لیگ یک، 10درصد از قراردادها را پرداخت خواهند کرد و اگر لیگ یکی شویم، برای فصل آینده 10میلیارد بودجه تصویب خواهد شد.

سرمربی شهرداری کاشان درخصوص بازی داماش و شهردرای ماهشهر گفت: ما یک فیلم بردار به رشت اعزام خواهیم کرد تا بازی داماش را ضبط کند. گرچه اگر تبانی شود نمی‌توان نتیجه را برگرداند، اما مشخص خواهد شد که چه کسانی فوتبال پاک را آلوده می‌کنند و همه چیز فاش خواهد شد.

اشرف در پایان خاطر نشان کرد: من به فوتبال پاک اعتقاد دارم و به سلامت کاری هادی طباطبایی یقین دارم. گرچه احتمال دارد داماش مقابل شهرداری ماهشهر ببازد، اما طباطبایی و شاگردانش نشان دادند که اهل زد و بند نیستند و از نظر شرافتی، به طباطبایی اطمینان دارم و امیدوارم با تمام قوا در آن بازی حاظر شود.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mv5ly

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عدم اعزام باشگاه داماش گیلان به کاشان
اختصاصی| به دلیل جای خالی در هتل؛

سرگردانی تیم شهرداری ماهشهر در گیلان
اختصاصی| برای بازی با داماش؛

اعتراض باشگاه شهرداری کاشان به رای کمیته انضباطی
اختصاصی| مدیر عامل باشگاه ورزشی شهرداری کاشان خبر داد؛

رای دیدار جنجالی شهرداری کاشان و داماش صادر شد
اختصاصی| جریمه سنگین برای دو تیم؛