تاریخ انتشار: 1396/03/08 15:09
اختصاصی| مربی شهدای بابلسر مطرح کرد؛
کد خبر: 207661

حبیب شاکری: 3 بازیکن ما نزدیک بود بی‌هوش شوند/ 60درصد دریافتی داشتیم و مابقی نیز پرداخت خواهد شد

مربی تیم فوتبال شهدای بابلسر معتقد است که از شدت گرمای خوزستان، در بازی این تیم مقابل ملی حفاری اهواز نزدیک بود سه تن از بازیکنان این تیم بی هوش شوند.
حبیب شاکری: 3 بازیکن ما نزدیک بود بی‌هوش شوند/ 60درصد دریافتی داشتیم و مابقی نیز پرداخت خواهد شد

به گزارش فرتاک ورزشی، ماحصل گفتگوی ما با حبیب شاکری را در ذیل می خوانید:

* باتوجه به اینکه ما در دور رفت، یک بر صفر پیروز میدان شده بودیم طبیعتا بازی سختی را پیش رو داشتیم، چرا که تیم ملی حفاری از نظر شرایط امکاناتی و سخت افزاری در سطح بالایی قرار داشت اما در بحث تاکتیکی طبق آنالیز خوبی که کرده بودیم، با سه مهاجم بازی را شروع کردیم که موفق شدیم در همان نیمه اول گلزنی کنیم و همین باعث صعود ما به رقابت های لیگ دسته دوم شد.

* هنوز زود است که در مورد فصل بعدی صحبت کنیم، قطعا مسئولین تیم و شهر برنامه ریزی خوبی را می کنند چرا که ما در این فصل مشکلات زیادی را تحمل کردیم، امیدوارم که این صعود تلنگر خوبی برای مسئولین شهر بابلسر باشد تا به این تیم توجه بکنند و برای حل مشکلات این تیم بومی چاره ای بیندیشند. تیم هفده هفته باخت نداشت و در کل فصل کلا دو باخت را تجربه کرده بودیم و تیمی که این چنین کارنامه ای را دارد باید بیشتر از این ها به مسائل آن توجه شود.

* دور رفت پلی آف در ساعت 17:30 در بابلسر بازی کردیم ولی در دور برگشت، در ساعت 16:30 آن هم در آن گرمای سوزناک اهواز که کل ایران می دانند بازی کردیم آیا این زیبنده می باشد که چنین حرکتی شکل بگیرد؟ بازیکنان فشار بسیاری را تحمل کردند و با غیرت و همدلی خود باعث شدند که تیم رهسپار لیگ دسته دوم شود. سه تا از بازیکنان تیم نزدیک بود که از شدت گرما بی هوش شوند اگر این اتفاق می افتاد جواب گوی این عزیزان چه کسی بود؟ مکاتبات زیادی را انجام دادیم تا حداقل ساعت بازی دستخوش تغییر شود و هیچ انتظار دیگری نیز نداشتیم، اما خدا را شکر با همه تفاصیل در پایان کار موفق شدیم که صعود کنیم.

* تا الان نزدیک شصت درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شد و طبق قول مسئولین باقی طلب ها نیز پرداخت می شود، مسئولین زحمت کش و خوبی داریم و اینکه پس از بیست سال شهر بابلسر و استان مازندران صاحب یک سهمیه لیگ دویی شدند،و افراد زیادی از بابت این صعود خوشحال شدند بی شک این تیم با میانگین سنی بیست و چهار سال و بازیکنان مستعد و جوانی که دارد می تواند در فصل اتی با بوجه ای معقول، یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ دسته اول باشیم،امیدواریم که این مهم انجام شود و تیم خوبی در سال اینده بسته شود،تا ازحیثیت فوتبال مازندران در کشور دفاع کنند.

*در پایان از همه هوادارانی که در بابلسر، تیم را مورد حمایت خود قرار دادند،و جالب است بدانید که حتی در اینستاگرام به صورت زنده بازی هایمان پخش می شد و در بازی اخر نیز این عزیزان با هزینه شخصی به اهواز امدند و با تیم را مورد حمایت خود قرار دادند،سپاس گزارم از تمامی بازیکنان کادر فنی و مسئولین خوب شهر بابلسر که تیم را مورد حمایت قرار دادند تشکر می کنم این تیم مشکلات بسیاری داشت چه در زمانی که فوتبال بازی می کردم و چه در عرصه مربیگری این چنین مشکلاتی را نداشتیم اما خدا را شاکرم که این تیم را بر روی کول خود گذاشتیم،و بر قله موفقیت ان را قرار دادیم.

خبرنگار: "حامد گودرزی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mv67y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صابر میرقربانی: در برخی بازی‌ها با 13 بازیکن به میدان می‌رفتیم/ برخی کارها در لیگ سه غیرطبیعی است
اختصاصی| سرمربی موفق شهدای بابلسر مطرح کرد؛

حبیب شاکری: شرایط برای صعود آرمانی می‌باشد
اختصاصی| مربی شهدای بابلسر مطرح کرد؛

پاس همدان در آستانه سقوط به لیگ سه!
اختصاصی| چهارشنبه سرنوشت ساز پاسی‌ها؛

پرسپولیس مشهد و مس نوین کرمان لیگ دویی شدند
اختصاصی| پس از خوشه طلایی ساوه؛

خوشه طلایی ساوه به لیگ دو صعود کرد
اختصاصی| یک هفته قبل از پایان لیگ؛