تاریخ انتشار: 1396/01/08 10:53
اختصاصی| مربی شهدای بابلسر مطرح کرد؛
کد خبر: 220741

حبیب شاکری: شرایط برای صعود آرمانی می‌باشد

بازیکن سابق تیم های شاهین بوشهر، ابومسلم مشهد، اتکا گلستان، پاس تهران و تیم ملی جوانان و مربی حال حاظر تیم شهدای بابلسر از شرایط این تیم و دربی مازندران گفت که در ادامه می خوانیم.
حبیب شاکری: شرایط برای صعود آرمانی می‌باشد

به گزارش فرتاک ورزشی، حبیب شاکری مربی سابق تیم ملی ناشنوایان که در جام جهانی حظور داشت در مورد کار کردن با صابر میر قربانی سرمربی شهدای بابلسر گفت:صابر میرقربانی رفیق چندین ساله من است و از سال 1379که در تیم پاس همبازی بودیم تا به حال رفاقت خوبی باهم داریم.

وی افزود: تیم بابلسر برای رقابت های مرحله دوم لیگ سه اماده می شد، من نیز مربی تیم ملی کم شنوایان در جام جهانی بودم وقتی که این پیشنهاد به بنده شد این مهم را قبول کردم چرا که پس از مدت ها با اقای میر قربانی که هم تیمی بودیم این بار در کسوت مربی گری در کنار یکدیگر هستیم که خدا را شکر از این انتخاب راضی می باشم.

وی در مورد شرایط صعود این تیم به لیگ دسته دوم نیز اشاره کرد:ببینید شهر بابلسر بعد از نزدیک به دو دهه دوباره توانست فوتبال را در سطح کشور در این شهر زنده کند و برای اولین بار پارسال این تیم در رقابت های لیگ دسته سوم شرکت کرد که برای سقوط نکردن می جنگید،اما امسال بر خلاف سال گذشته با امدن اقای میرقربانی تیم با رویکردی جدید پای به میدان گذاشت و خدا را شاکرم که تمامی شرایط برای صعود مان محیا می باشد،تا اینجای کار با 19 امتیاز در صدر جدول قرار داریم و هشت فینا سخت را پیش رو داریم،امیدواریم که بتوانیم با یک سری حمایت ها فوتبال مازندران و بابلسر را صاحب نماینده در لیگ دسته دوم کنیم.

وی در مورد حواشی به وجود امده در ال مازنو نیز افزود:این نکته را بگویم که چون خودم به دلیل اینکه تیم مان بازی داشت نتوانستم بازی را ببینم ولی از روی فیلم ها و عکس ها متوجه جریانات این بازی شدم. متاسفانه این بازی زیبنده فوتبال مازندران نبود،دو شهر در فاصله کمی از یکدیگر قرار دارند بی شک مردمان دو شهر قوم و خویش های بسیاری در شهر ها دارند و این مهم را می گویم که هر نتیجه ای که قرار است رقم بخورد،تخم کینه را در میان دو شهر به وجود نیاورد.

شاکری ادامه داد: در گذشته بابلی ها وقتی خونه به خونه ای وجود نداشت برای تشویق نساجی به قائمشهر می رفتند که این خود نکته مثبتی می باشد،دو تیم باید کمک حال یکذیگر باشند تا اگر هر دو به لیگ برتر صعود نکردند حداقل یکی از ان ها بتواند به لیگ برتر صعود کند تا نماینده شایسته ای برای فوتبال مازندران باشد. امیدوارم که اتفاقات بد این  بازی تلنگر خوبی برای دو تا شهر ،مردم و دو تیم باشد تا اگر سال بعد هم این بازی تکرار شد،رفتار های قشنگی بر روی سکو ها و داخل زمین اتفاق بیوفتد.

وی در پایان گفت: امیدوارم که تمامی نماینده های مازندران در هر رقابتی پیروز باشند ما نیز به عنوان نماینده این استان با تلاش کادر فنی و بازیکنان و حتی مسئولین شهری،فوتبال مازندران را دارای جایگاهی در لیگ دسته دوم کنیم تا فوتبالیست های این استان که در این رده به تیم های شهر های دیگر کوچ کرده اند را به اینجا بیاوریم تا شهر خود به فوتبال ادامه دهند، در پایان برای دو تیم خونه به خونه و نساجی ارزوی موفقیت می کنم و انشالاه که تیم های مازندرانی دوستی و رفاقت را بیشتر از گذشته در کنار خود قرار دهند و ما نیز بتوانیم در روز اخر با حمایت های هواداران عزیز مان که تا اینجای کار برای این تیم سنگ تمام گذاشته اند جشن قهرمانی و صعود به لیگ دسته دوم را بگیریم.

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzv9n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عباس قادیان: از شانس بدم پس از مصدومیت، مرفاوی از صبا جدا شده بود
اختصاصی| مهاجم شهدای بابلسر مطرح کرد؛

بخاطر مشکل دانشگاهم نتوانستم به سیاه‌جامگان بروم
اختصاصی| مهاجم مقاومت تهران مطرح کرد؛

19 روز زمان برای جلوگیری از فاجعه بزرگ برای پاس!
اختصاصی| سقوط به لیگ سه در همین نزدیکی؛

پاس همدان در آستانه سقوط به لیگ دسته سوم
اختصاصی| عیدانه وکیل شاکی برزیلی پاس؛