تاریخ انتشار: 1395/12/19 14:33
اختصاصی| مهاجم شهدای بابلسر مطرح کرد؛
کد خبر: 224218

عباس قادیان: از شانس بدم پس از مصدومیت، مرفاوی از صبا جدا شده بود

مهاجم تیم فوتبال شهدای بابلسر از شانس بدش در فوتبال خبر داد.
عباس قادیان: از شانس بدم پس از مصدومیت، مرفاوی از صبا جدا شده بود

به گزارش فرتاک ورزشی، ماحصل گفتگو با عبادس قادیان بازیکن این فصل شهدای بابلسر را در ذیل می خوانید:

* پس از یک فصل خوب فوتبالی که همزمان با اقای گلی ام و صعود به همراه خونه به خونه به رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور شکل گرفت، به تیم لیگ برتری صبای قم پیوستم.

* در هفته های اول در صبا شرایط خوب و همچنین رابطه بسیار عالی را با کادر فنی داشتم،اما از شانس بد خودم در روز های پایانی اردو ،مصدومیتی از ناحیه اشیل پا برایم حادث شد که بازی در لیگ برتر را از دستم دادم البته این را نیز می گویم که اقای مرفاوی و الهامی تا اخرین لحظه از بنده حمایت کردند در حالی که شرایط بدی را سپری می کردم.

* درست چهار ماه از فصل را از دست دادم و در اخرین روز های نیم فصل به مرز امادگی بالایی رسیدم ولی باز هم بدشانس بیخیال من نشد چرا که اقای مرفاوی از صبا جدا شده بودند و اقای تارتار به عنوان سرمربی جدید صبا منصوب شده بودند که نام من را به عنوان بازیکنی مصدوم از لیست صبا در ان فصل خارج کردند.

* پس از صبا نیز تیم های لیگ یکی زیادی بودند که خواهان من بودند ،اما ترجیح دادم که به تیمی بروم که روزی ارزوی بازی در ان را داشتم،نساجی تیم ریشه داری می باشد که شدیدا راغب بودم در این تیم بازی کنم.

* به تمرینات نساجی رفتم و در همان چند روز عالی کار کردم اما در روز اخر نقل و انتقالات ، با کار شکنی مدیر عامل وقت نساجی که البته اسمش را به زبان نمی اورم قرار داد من را ثبت نکرد و بد شانسی من به نوعی کامل شد و یک نیم فصل را بدون تیم ماندم.

* در فصل گذشته نیز با کارای شیراز به توافق رسیده بودم و حتی قرار داد نیز در هیئت فوتبال استان فارث ثبت شد ولی به خاطر مرد دوست داشتنی فوتبال ساری ، اقای تقوی قید همکاری با کارا را زدم و به ساری امدم در شرایطی که باشگاه کارا هم از نظر مالی و امکاناتی در شرایط خوبی به سر می برد.

* درفصل جاری نیز قصد این را نداشتم که در داخل استان به فوتبال ادامه دهم ،اما در تماسی که با اقای میر قربانی داشتم به بنده گفت که اگر جایی در خارج استان برای بازی کردن محیا نشد ما خواهان تو در شهدای بابلسر هستیم. من هم با توجه به شناختی که از اقای میرقربانی داشتم و رابطه خوبی که بین مان به وجود امد،با ایشان صحبت کردم و به تیم شهدای بابلسر قرارداد بستم.

* کار کردن با اقای میر قربانی لذت خاصی دارد چرا که ایشان تشنه موفقیت می باشد، اقا صابر مربی جوانی می باشد که سابقه سرمربی گری تیم استقلال اهواز را در لیگ یک برعهده داشت.

* در این چند مدت نیز از ایشان به شخصه نکات فنی زیادی را یاد گرفتم،امیدوارم به صعود به لیگ دسته دوم و اقای گلی مجدد خود بتوانم جواب زحمات ایشان را بدهم.

* در این هفته هم نیز امید حسن آباد تهران در دور برگشت رقابت ها بازی سختی را داریم. متاسفانه چهار مساوی پیاپی را را کسب کردیم که این انگیزه ما را برای بردن دو چندان کرد.

* در پایان هم امیدوارم بتوانیم به لیگ دسته دوم صعود کنیم و نماینده خوبی برای استان مازندران باشیم و البته با اقای گلی ام. امیدوارم دو تیم خونه به خونه و نساجی بتوانند موفق عمل کنند و به لیگ برتر صعود کنند تا دل های مردمان این استان شاد شود.

مصاحبه: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrozw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهران درگاهی و علی قیچی‌وند بار دیگر دست در دستان هم
اختصاصی| بازگشت سرمربی و مربی پیشین فرید کرج به صحنه مسابقات؛