تاریخ انتشار: 1396/02/06 11:47
اختصاصی| کار بزرگ پورموسوی در استقلال؛
کد خبر: 214737

استقلال خوزستان این همه بازیکن از دست داده اما موفق است چرا؟!

وقتی تیمی جزو مدعیان نباشد اما برای اولین بار به قهرمانی لیگ برتر برسد، به طرز محسوسی ثروتمند می‌شود. امکاناتش توسعه پیدا می‌کند. هنگام تمدید، رقم قرارداد بازیکنانش افزایش می‌یابد. در پنجره تابستانی نیز بازیکنانی می‌خرد که قبلاً حتی فکرش را نمی‌کرد با آنها مذاکره کند.
استقلال خوزستان این همه بازیکن از دست داده اما موفق است چرا؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، این برای خارجی‌هاست. اینجا استقلال خوزستان قهرمان شد تا مطلقاً بی پول شود. از پس مخارجش برنیاید، ستاره‌هایش بروند و در تامین هزینه سفرهای بین شهری عاجز بماند. تا اینجاش، هر قصوری اتفاق افتاده به عهده مسئولین.

اما از ما متخصصین یوونتوس و مونشن گلادباخ، چند مطلب فنی درباره تیم شگفت‌انگیز استقلال خوزستان خوانده‌اید؟ از ما که گاهی حتی به دلیل بی حالی، جای اسم کامل تیم، می‌نویسیم: اس خوز!

در نشست‌ها کسی از ایده‌های پورموسوی پرسیده؟ درباره شیوه بازی با طراوت و کم نوسان تیمی که آه در بساط ندارد.

سیروس چه وردی برای بچه‌هایش خوانده که حاشیه نمی‌سازند. چه تدبیری که جای خالی زهیوی به چشم نیاید. هم در لیگ موفق و هم آسیا.

ارزش بررسی این موضوعات، کمتر از پوشش اخبار «طرح موزاییکی» سایر باشگاهها نیست.

فرناندو دروازه‌بانی که تیم را به قهرمانی رساند رفت تبریز. کولیبالی صخره‌ای‌ در قلب خط دفاعی بود که با ویسی رفت اصفهان. رحیم رفت قطر.

عاقبت ویسی در باشگاهی که ساختار و  سیستم دارد چه شد؟ 

استقلال خوزستان پر است از نکات آموختنی برای باشگاه‌هایی که پول دارند، مدام می‌خرند و می‌فروشند اما نتیجه نمی‌گیرند و برکنار می‌کنند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mv7dj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورموسوی: آنالیز خوبی از الجزیره داریم/ حرف دلم را به مردم اهواز زدم