تاریخ انتشار: 1396/02/01 18:46
اختصاصی/
کد خبر: 215561

چالش اختصاصی کی روش برای برانکو/تقلب کی روش از روی دست زیدان/سروش و مسلمان تیم ملی و روسیه؟

دو هافبک فانتزی تیم فوتبال پرسپولیس چگونه مقابل این چالش قرار گرفتند
چالش اختصاصی کی روش برای برانکو/تقلب کی روش از روی دست زیدان/سروش و مسلمان تیم ملی و روسیه؟

سروش رفیعی در نیم فصل نقل و انتقالات پس از اینکه با مشتری های فراوان روبرو بود به پرسپولیس جواب مثبت داد و طی یک جلسه یک ساعته در باشگاه پرسپولیس با علی اکبر طاهری قراردادی به مدت نیم فصل با پرسپولیس امضا کرد در حالی که مهندس پرسپولیسی ها در میانه میدان این تیم نبض حرکتی را بر عهده داشت و این چالش بزرگ برای این دو بازیکن که مدعی حضور در تیم کارلوس کی روش بودند و برانکو ایوانکویچ با چالش جدید چیدن شطرنج میانه میدان روبرو شدند.

 

در ابتدا برانکو که از روی دست زیدان طرح های اولیه را ریخت؛نقش مودریچ هافبک مورد علاقه برانکو را cr7 پرسپولیسی ها برعهده گرفت زدن گلهای حساس پاس های کلیدی و جنگندگی و دوندگی حرکات تکنیکی از شرح وظایف رفیعی بود با توجه به اینکه این بازیکن نسبت به تیم از نظر بدنی عقب تر بود همیشه یار ۶۰ دقیقه ای برانکو بود تا اینجا میتوان عملکرد سروش  را مثبت ارزیابی کرد.

 

محسن مسلمان که در ابتدای حضورش در پرسپولیس مرد تعویضی بود به گفته برانکو با تلاش خود توانست در این فصل به مهندس پرسپولیسی ها تبدیل شود.

 

قبل از پیوستن سروش به پرسپولیس، برانکو در جلسه ای با مسلمان به وی گفت: احتمال دارد که با آمدن رفیعی تغییر پست داشته باشی و در نحوه حرکتی در کانالهای زمین تغییراتی ایجاد شود و نظر وی را جویا شد.

این گفت و گو را مسلمان در گفت و گویی تایید کرده است

مسلمان:از آمدن سروش به پرسپولیس استقبال میکنم/ممکن است تغییر پست داشته باشم/پرسپولیس تیم ملی من است

 

درباره محسن مسلمان که حضورش در همه کانالهای میانه زمین دیده میشد نبض میانه میدان را برعهده گرفت که به نوعی  تونی کروس برانکو بود که البته مسلمان در کانالهای کناره زمین پشت محوطه جریمه هم حضور داشت که مسلمان در فصلی که پرسپولیس قهرمانی خود را مسجل کرده است یکی از بهترین فصل های فوتبالی خود را تجربه میکند

 

بخش سوم این چالش مربوط میشود به کارلوس کی روش که با توجه به سیستم جدیدی که در بازیهای چین و قطر انجام داد بیشتر نیازمند مهاجمهای سایه بود تا هافبکهای فانتزی نمونه بارز آن را میتوان به حضور چهار مهاجم دیدارهای نوروزی ۹۶ اشاره کرد.

 

حضور همزمان آزمون،انصاری فر،طارمی،جهانبخش حتی جا را برای هافبک های مورد علاقه کی روش مثل وحید امیری هم تنگ کرد.

 

در نتیجه به نظر میرسد مسلمان و رفیعی میتوانند امیدوار باشند در در اردوهای بعدی به تیم ملی دعوت شوند.یکی از نزدیکان مرد پرتقالی این موضوع را به صراحت تایید کرد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mve5b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقش شاه مهره در اوج گیری مهندس پرسپولیس در نیم فصل دوم
اختصاصی/از زمان آمدن سروش، نه پرسپولیس افت کرد، نه سروش و نه حتی مسلمان؛

چرا برانکو فقط خلیل زاده را میخواهد!؟
اصرار برانکو بی دلیل نیست