تاریخ انتشار: 1396/02/23 10:59
کد خبر: 211137

اولین تیر استقلال به هدف خورد؛ امید آبی ها فردا تمدید می کند

هافبک استقلال قرار است فردا با حضور در محل باشگاه قرارداد خود را تمدید کند.
اولین تیر استقلال به هدف خورد؛ امید آبی ها فردا تمدید می کند

تمدید قرارداد با امید نورافکن یکی از هدف های اصلی استقلال در فصل نقل و انتقالات است که قرار است فردا او با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را تمدید کند.پیش از این گفته می شد که منصوریان در حالی اجازه حضور نورافکن در اردوی تیم جوانان را می دهد که او حاضر بشود قرارداد خود را با باشگاه برای طولانی مدت تمدید کند.

 

با وجود این که کاروان تیم جوانان برای حضور در جام جهانی فردا راهی کره جنوبی می شود، قرار است نورافکن فردا با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را تمدید کند و بعد از آن راهی اردوی تیم جوانان در کره جنوبی شود.

 

امید نورافکن با تایید این خبر به خبرنگار ما گفت: صحبت هایم را با  باشگاه انجام داده ام و مشکلی وجود ندارد. من با اجازه کادرفنی تیم جوانان فردا به کره جنوبی نمی روم. قراردادم را تمدید می کنم و روز دوشنبه راهی کره جنوبی خواهم شد.

 

البته در قرارداد امید نورافکن بندی وجود دارد که او در صورت دریافت پیشنهاد خارجی می تواند با پرداخت مبلغی به باشگاه استقلال این تیم را ترک کند. در این بین گفته می شود پیشنهادهایی هم برای او وجود دارد که در فصل نقل و انتقالات ژانویه امکان انتقال او وجود خواهد داشت. 

 

نورافکن با توجه به شرایط سنی دارد که دوست دارد فوتبالش در اروپا ادامه بدهد و احتمالا این اتفاق در تعطیلات زمستانی فوتبال اروپا رخ خواهد داد و او تا آن زمان پیراهن استقلال را برتن خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mvxyj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت پرده رضایت منصوریان به حضور نورافکن در تیم ملی جوانان