تاریخ انتشار: 1397/02/12 19:46
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 149537

هافبک نساجی: هواداران پاداش صبر 24 ساله خود را گرفتند

نساجی پس از 24 سال، بالاخره موفق شد به لیگ برتر فوتبال ایران راه یابد.
هافبک نساجی: هواداران پاداش صبر 24 ساله خود را گرفتند

 پس از 24 سال انتظار، بالاخره هواداران نساجی پاداش صبر خود را گرفتند و موفق شدند با جواد نکونام به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کنند. ایمان شوریابی هافبک نساجی گپ و گفتی را با سایت فرتاک ورزشی داشت که ماحصل این گفتگو را در ذیل می‌خوانید؛

فرتاک ورزشی: فکر می کردید به لیگ برتر صعود کنید؟

از وقتی که آقای نکونام آمد انگیزه بازیکنان بالا رفت و بانتایج خوبی که کسب کردیم، تا روزهای آخر لیگ نیز مدعی بودیم و در بازی آخر می‌دانستیم که باید باتفاضل گل بالا راه آهن را شکست دهیم که همین نیز شد. مطمئن بودیم که راه آهن را با تعداد گل بالا شکست می‌دهیم زیرا نتایج قبلی ما آنقدر خوب بود که پیروزی 6-0 طبیعی است.

فرتاک ورزشی: شما با داوود مهابادی کار کردید و همچنین جواد نکونام. نکونام چه تغییری توانست ایجاد کند تا تیم لیگ برتری شود؟

آقا جواد از زمانی که آمد یک روحیه و انگیزه دوچندانی به تیم وارد کرد چون تیم از خودباوری بیرون آمده بود و آقای نکونام از نظر انگیزشی تیم را در سطح خوبی قرار داد و از نظر فنی نیز بخاطر کادر قدرتمند و همچنین تجربه بالایی که داشت، موفق شد به تیم ما خیلی کمک کند. بچه ها نیز همراه با کادرفنی بودند و روز به روز تلاش خود را بیشتر کردند تا در نهایت موفق شدیم صعود کنیم.

فرتاک ورزشی: پاداش‌ها و مبالغ قرارداد خود را گرفتید؟

در رختکن یک سری صحبت ها شد درخصوص قراردادهایمان و فکر نمی‌کنم مشکلی در این خصوص باشد. آقای صعینی فر تاکنون حرفی نزده که عمل نکرده باشد و از این جهت از ایشان تشکر می کنم.

فرتاک ورزشی: فصل بعد وضعیتت چطور است؟ در قائمشهر می‌مانی؟

من یک سال دیگر با نساجی قرارداد دارم و هرکسی باید افتخار کند که در نساجی بماند زیرا نساجی یکی از تیم های بزرگ فوتبال ایران است و من یکی از سال‌های بسیار خوب فوتبالی‌ام را در اینجا سپری کردم و باید منتظر باشیم و ببینیم شرایط باشگاه در روزهای آینده چطور خواهد بود.

فرتاک ورزشی: رُک بگویم؛ بازی با راه آهن تبانی کردید؟

نه اصلا. راه آهن با تمام وجود بازی کرد. آنها یک پنالتی ما را گرفتند و یک توپ از روی خط بیرون کشیدند و چند موقعیت بسیار خوب بچه‌ها را دفع کردند. بعید می‌دانم چنین صحبت‌هایی که می‌کنند صحت داشته باشد. راه آهن نیز اکثر بازی‌های خود را با تفاضل گل بالا می‌باخت و وقتی ما می‌دانستیم باید با تفاضل گل بالا آنها را شکست دهیم، قطعا شکست 6-0 یا بیشتر قابل پیش بینی بود.

فرتاک ورزشی: حرف پایانی

از تماشاگران نساجی تشکر می‌کنم که هیچ وقت ما را تنها نگذاشتند. ما حتی در ورزشگاه تختی تهران نیز میزبان بودیم و احساس کردیم در قائمشهر داریم بازی می‌کنیم. این صعود را با آنها تبریک می‌گویم. پاسخ صبر خود را پس از 24 سال گرفتند و از مدیریت، مالک تیم، کادرفنی و بازیکنان تیم تشکر می کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mzdeb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک/ مهاجم نساجی سه هفته دور از میادین
اختصاصی|