تاریخ انتشار: 1396/10/09 17:42
کد خبر: 167016

فکری: با دو بازیکن مذاکره داشتیم/ از نتایج شفر در استقلال راضی‌ام

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: بازی‌های استقلال را تماشا می‌کنم و از نتایج شاگردان شفر بسیار خوشحالم. طرفداران ما را می‌بینند و راجع به استقلال صحبت می‌کنند.
فکری: با دو بازیکن مذاکره داشتیم/ از نتایج شفر در استقلال راضی‌ام

محمود فکری در رابطه با شرایط نفت مسجد سلیمان در تعطیلات گفت: تا نیم فصل که خوب بوده و حالا در آستانه شروع نیم فصل دوم هستیم به امید خدا پیش می‌رویم و ببینیم چه پیش می‌آید. هنوز صعود ما قطعی نیست و اندازه دو بازی فاصله داریم.

او ادامه داد: مشکلات کوچک برطرف شده و روند تیمی خوبی داریم. هواداران با ما یکدل هستند و از طرف مدیریت و بازیکنان هماهنگ هستیم. بازیکنان برنامه خیلی خوبی دارند و سنگ تمام می‌گذارند. خداراشکر. بار تمام این زحمات به عهده آنهاست و مجموعه خوبی داریم.

سرمربی نفت درباره خرید بازیکن در نقل و انتقالات عنوان کرد: با دو بازیکن مذاکره کردیم و در حال حاضر محمد مهری را جذب کردیم.

پیشکسوت استقلال درباره نمایش روزهای اخیر آبی‌ها با وینفرد شفر گفت: بازی‌های استقلال را تماشا می‌کنم و از نتایج شاگردان شفر بسیار خوشحالم. طرفداران ما را می‌بینند و راجع به استقلال صحبت می‌کنند. چند ماه ناراحت بودند و حالا اتفاقات خوبی می‌افتد؛ به هر حال زمانی که تیم‌های مطرح موفق باشند فوتبال ایران سود می‌برد. استقلال در ساختار دفاعی بسیار خوب شده و ضمن اینکه گل نمی‌خورد در حمله هم قوی ظاهر شده است. در حال حاضر باید به هر بازی فکر کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pa5qr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب نیم فصل اول مسابقات لیگ یک + پوستر
اختصاصی| در پایان نیم فصل اول مسابقات؛

فکری: نگران غیبت روی نیمکت نیستم/ آرزو می‌کنم نساجی امسال لیگ برتری شود
روی تک‌تک بازیکنانمان و انتخاب آنها برنامه‌ریزی داشتیم؛